Τοπικα

Κατεδαφίστηκε και το τελευταίο κτήριο για τη διάνοιξη της Αγ. Δημητρίου

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 12:08

Σήμερα κατεδαφίστηκε και το τελευταίο κτήριο για τη διάνοιξη της Αγ. Δημητρίου ώστε η κεντρική αρτηρία στη Θεσσαλονίκη να συνδεθεί με την οδό Γρηγορίου Λαμπράκη.

Έντονη δραστηριότητα και περισσότερες από χίλιες συλλήψεις ο απόλογισμός της ΓΑΔΘ για τον μήνα Ιούνιο.

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 10:23

Με δελτίο τύπου η ΓΑΔΘ έδωσε τα στοιχεία για την μηνιαία δραστηριότητα του Ιουνίου.

Τροχαία Θεσσαλονίκης: Αναλυτική έκθεση συμβάντων για τον Ιούνιο

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 09:43

Λιγότερα ατυχήματα, περισσότερες κλήσεις είναι ο απολογισμός της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσαλονίκης για τον μήνα Ιούνιο συγκριτικά με την ίδια περσινή περίοδο.

Ψυχαγωγια

Θέρμης Δρώμενα 2020: Ξεκινούν σήμερα οι προβολές του θερινού κινηματογράφου

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 14:23

Με μία όμορφη κομεντί, το “Ραντεβού στο Belle Époque” ξεκινούν σήμερα οι θερινές προβολές στον Δήμο Θέρμης.

Οι κατασκηνώσεις της Χ.Α.Ν.Θ. ξεκίνησαν!

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 16:30

Από σήμερα, 1 Ιουλίου, ξεκινούν τη λειτουργία τους οι κατασκηνώσεις της Χ.Α.Ν.Θ. σε Πήλιο, Χαλκιδική, Νυμφαίο και ακολουθεί τις επόμενες ημέρες η Πίνδος, που φέτος φιλοξενούν περισσότερα από 1.500 παιδιά στις τέσσερις κατασκηνωτικές περιόδους!

Ξεκινούν από σήμερα τα τμήματα θερινής απασχόλησης της Χ.Α.Ν.Θ. για παιδιά 4-15 ετών!

Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020 17:42

Από τη Δευτέρα 29/6 ξεκινούν τα τμήματα θερινής απασχόλησης της Χ.Α.Ν.Θ. για παιδιά 4-15 ετών!

Πολιτικη

«Ταφόπλακα» στη χώρα μας από την ΕΕ: «Πρέπει να μοιραστούν οι (ελληνικοί) υδρογονάνθρακες μεταξύ Ελλάδας & Τουρκίας»

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 09:07

Δήλωση-σοκ του Ύπατου Εκπροσώπου της ΕΕ για την Εξωτερική πολιτική, Ζοσέπ Μπορέλ, από την Άγκυρα, ο οποίος δήλωσε ότι η ΕΕ σκοπεύει να μοιράσει τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες της Ανατολικής μεσογείου και του Αιγαίου μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας.

ΣΥΡΙΖΑ: Ερώτηση και αίτημα κατάθεσης εγγράφων στη Βουλή για τη λίστα Πέτσα

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 21:32

Ερώτηση προς τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, με θέμα «Αίτηση κατάθεσης εκδοθέντων τιμολογίων και περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ των Μηνών Μαρτίου, Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου 2020 των Μέσων Ενημέρωσης που έλαβαν αμοιβή για την προβολή των διαφημιστικών προγραμμάτων "Μένουμε Σπίτι" και "Μένουμε Ασφαλείς"» κατέθεσαν 50 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

Επίθεση Τσαβούσογλου: "Ελληνοκύπριοι και Ελλάδα παίρνουν όμηρο" τη σχέση ΕΕ-Τουρκίας

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 20:31

Κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, Μεβλούτ Τσαβούσογλου, μαζί με τον Ύπατο Εκπρόσωπο της ΕΕ για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής της ΕΕ, Ζοζέπ Μπορέλ, εξαπέλυσε επίθεση εναντίον της Ελλάδας αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα θέματα της Ανατολικής Μεσογείου, αλλά και της επίμαχης λίστας με τις ασφαλείς χώρες της ΕΕ.

Σχόλιο του ΚΚΕ για τη δημοσιοποίηση της λίστας των ΜΜΕ

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 19:28

«Η δημοσιοποίηση -με καθυστέρηση μηνών- της "λίστας Πέτσα", αλλά και η χρηματοδότηση μεγάλων ΜΜΕ με πακτωλό χρημάτων,

Αθλητικα

Λαγωνίδης στον FOCUS FM: "Θα παίξουν βασικοί Μιχαηλίδης και Τζόλης, έχουν ποδοσφαιρικό θράσος"

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 18:32

Για την δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ και για την επόμενη μέρα στα τμήματα υποδομής του Δικεφάλου μίλησε στον FOCUS FM 103,6 ο Κώστας Λαγωνίδης.

Κούγιας στον FOCUS FM: "Εγκληματική οργάνωση υπό τον Μελισσανίδη στο ποδόσφαιρο"! - ΗΧΗΤΙΚΟ

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 17:52

Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε για όλους και για όλα στον FOCUS FM 103,6 κάνοντας επίθεση του Δημήτρη Μελισσανίδη και χαρακτηρίζοντας τον ως αρχηγό εγκληματικής οργάνωσης στο ποδόσφαιρο!

Μπαλτάκος στον FOCUS FM: "Ο Ολυμπιακός προσπάθησε για να γίνει η εκδίκαση τον Αύγουστο" - HXHTIKO

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2020 17:55

Για τα επόμενα βήματα μέχρι την εκδίκαση στο CAS και για την προσπάθεια του Ολυμπιακού να γίνει η εκδίκαση τον Αύγουστο μίλησε στον FOCUS FM 103,6 ο Τάκης Μπαλτάκος.

Πετράκης στον FOCUS FM: "Θα κρατούσα Βιεϊρίνια και θα έδινα ευκαιρίες στον Λάμπρου" - HXHTIKO

Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2020 17:13

Για την νέα πρόκληση στην καριέρα του στην Κύπρο, αλλά και για το πώς βλέπει τα πλέι οφ στο ελληνικό πρωτάθλημα μίλησε στον FOCUS FM 103,6 ο Γιάννης Πετράκης.

Αυτοκινητο

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ και του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 12:34

Σε Μνημόνιο Συνεργασίας προχώρησαν χθες, Πέμπτη 2 Ιουλίου η Πρόεδρος του  Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), Βούλα Πατουλίδου και ο Διευθυντής του Ινστιτούτου Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΙΜΕΤ/EKETA) Δρ. Ευάγγελος Μπεκιάρης. Το ΙΜΕΤ αποτελεί έναν διεθνώς αναγνωρισμένο και καταξιωμένο φορέα έρευνας στον τομέα της Βιώσιμης Κινητικότητας και των Νέων Τεχνολογιών -που έχει εντάξει στα αντικείμενα έρευνάς του τον τομέα του Τουρισμού. Για τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης η Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα καθώς και ο Βιώσιμος Τουρισμός αποτελούν προτεραιότητα, οπότε η συνεργασία των δύο φορέων αποτελεί κοινή διαδρομή. Στόχοι του συγκεκριμένου Μνημονίου είναι:   Η συνεργασία ΙΜΕΤ-ΟΤΘ στο πλαίσιο του έργου SUSTOURISMO, το οποίο στοχεύει στην προώθηση του Βιώσιμου Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη μέσω της ανάπτυξης ειδικών εφαρμογών και τουριστικών πακέτων, Η εξέταση για την υλοποίηση μιας ενιαίας κάρτα τουρισμού για την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης Η συνεργασία τους στην υποβολή σχετικών με τον τουρισμό και τις μεταφορές προτάσεων σε Ευρωπαϊκά και Εθνικά χρηματοδοτούμενα προγράμματα.   Μεταξύ άλλων συμφωνήθηκε το  ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ έχοντας υλοποιήσει στο πλαίσιο των ολοκληρωμένων αλλά και των εν εξελίξει έργων  ολοκληρωμένου έργου του (MOTIVATE https://www.motivate.imet.gr/, SUSTOURISMO https://sustourismo.adrioninterreg.eu/ κ.α. ) εφαρμογές  (mobile and web) και έρευνες καταγραφής των τουριστικών μετακινήσεων αλλά και των απόψεων των επισκεπτών μιας περιοχής για τις προσφερόμενες υπηρεσίες μετακίνησης και τουρισμού. Να παραχωρήσει σχετικές πληροφορίες στον ΟΤΘ για ενσωμάτωσή τους στην ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα και εφαρμογή (web and app) τουριστικής ενημέρωσης του ΟΤΘ (https://thessaloniki.travel/el/). Όσον αφορά στη δημιουργία «Τουριστικής Κάρτας για τη Θεσσαλονίκη», συμφωνήθηκε αυτή, να παρέχει στον επισκέπτη την ευκαιρία να προπληρώσει συγκεκριμένα τουριστικά πακέτα μέσα από τα οποία θα εξασφαλίζει την επίσκεψή του σε μουσεία και άλλα σημεία πολιτισμού της πόλης, τη μετακίνησή του με βιώσιμα Μέσα (ΔΣ, ποδήλατο κλπ), συμμετοχή σε ξεναγήσεις κ.α. Με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας στη συνεργασία των δύο φορέων, συγκροτείται ομάδα εξειδικευμένου προσωπικού με αντικείμενο υποστήριξης το σχεδιασμό, παρακολούθηση και αξιολόγηση υλοποίησης του Μνημονίου Συνεργασίας. ΠΗΓΗ: www.infonews24.gr    

Το νικηφόρο ντεμπούτο της Nissan, στον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 15:02

Το 1958, το πρώτο διεθνές ράλι στο οποίο συμμετείχε η Nissan Motor ήταν το 6ο Αυστραλιανό, που πραγματοποιήθηκε από τις 20 Αυγούστου έως τις 7 Σεπτεμβρίου. Αυτός ο αγώνας, ο οποίος ήταν ο  μεγαλύτερος στον κόσμο εκείνη την εποχή, ήταν μια δεξιοτίμονη περιπέτεια αντοχής, άνω των 16.000 χιλιομέτρων, γύρω από την Αυστραλιανή ήπειρο. Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε στο Σύδνεϋ και οι συμμετέχοντες θα έπρεπε να περάσουν ξανά από το Σύδνεϋ και να τερματίσουν στη Μελβούρνη, με μια διαδρομή σχεδιασμένη για να φέρει τα αυτοκίνητα και τους οδηγούς τους στα όρια της αντοχής τους. Για το σκοπό αυτό, οι διοργανωτές της εκδήλωσης απαγόρευσαν  σε οποιονδήποτε άλλο, εκτός από τα πληρώματα, να έχει πρόσβαση στις εργασίες των αυτοκινήτων, σφραγίζοντας όλα τα κύρια εξαρτήματα του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Στην περίπτωση που ένα αυτοκίνητο θα βρισκόταν σε επικίνδυνη κατάσταση, η διοργάνωση είχε το δικαίωμα να  το αποβάλει από τον αγώνα. Ο συγκεκριμένος αγώνας είχε τέτοιο βαθμό δυσκολίας που χαρακτηριστικά  μια αμφιλεγόμενη παράκαμψη, μέσω των περιοχών Jurien Bay και Green Head, ανάγκασε τους αγωνιζόμενους να διασχίσουν αμμόλοφους, βάλτους  και νερόλακκους, με βάθος έως και ενός μέτρου. Κατά συνέπεια, όλοι οι οδηγοί έπρεπε να εφοδιαστούν με πυροσβεστήρες, κιτ πρώτων βοηθειών και προμήθειες τροφής και νερού για μια εβδομάδα. Μέχρι το τέλος του συγκεκριμένου ακραίου αγώνα που είχε ως απολογισμό αρκετούς τραυματισμούς, κατάγματα και ακόμη και έναν θάνατο, μόνο 36 από τα 67 αυτοκίνητα που βρέθηκαν στην εκκίνηση κατάφεραν να τον ολοκληρώσουν. Ήταν κάτι το συγκλονιστικό για τους φίλους του μηχανοκινήτου αθλητισμού εκείνη την εποχή, όπως και η συμμετοχή της Nissan με το Datsun 1000 Sedan (μοντέλο 210) που  κέρδισε τον αγώνα στην κατηγορία του (“κλάση Α”, για οχήματα κυβισμού 1 λίτρου ή και λιγότερο). Η φήμη που ακολούθησε τον αγώνα σε όλη την Υφήλιο, οφειλόταν στο θάρρος της Nissan να δεχτεί αυτή την ακραία πρόκληση, στο πρώτο της διεθνές ράλι. Μέσω αυτού του εγχειρήματος, η Nissan πέτυχε επίσης έναν μεγάλο στόχο : την απόδειξη της ποιότητας και της αντοχής των αυτοκινήτων της στις αγορές του εξωτερικού. Αυτό την βοήθησε καθοριστικά, καθώς εκείνη την περίοδο η Nissan εξήγαγε αυτά τα μοντέλα στην Αμερική, την Ασία και την Ωκεανία. Ο αγώνας αυτός καθαυτός ήταν τόσο σκληρός,  που μετά το 1958 δεν πραγματοποιήθηκε ξανά, με την νίκη της Nissan να αποτελεί πλέον έναν “μύθο”! Το Datsun 1000 Sedan 210 του 1957 ήταν το τελευταίο ολοκαίνουργιο Datsun της εποχής,  πριν από την κυκλοφορία του Bluebird. Ήταν εξοπλισμένο με έναν νέο κινητήρα 1 λίτρου OHV της Nissan, που είχε αναπτυχθεί προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις σε υψηλές ταχύτητες. Με τους μηχανικούς της Nissan να έχουν στο μυαλό τους την εκδοχή μελλοντικής εξαγωγής του αυτοκινήτου, πρόσθεσαν επιπλέον χαρακτηριστικά όπως το κυρτό κρύσταλλο του παρμπρίζ. Το αυτοκίνητο που κέρδισε στον Γύρο της Αυστραλίας ονομάστηκε "Fuji",  ενώ ένα έτερο 210 με την ονομασία  "Sakura", τερμάτισε τέταρτο. ΠΗΓΗ: www.infonews24.gr

Επίσκεψη του Γεν. Γραμματέα Χωροταξίας & Αστικού Περιβάλλοντος στο ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 14:51

Το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΙΜΕΤ/EKETA) επισκέφθηκε την Τετάρτη 1η Ιουλίου ο καθ. Ευθ. Μπακογιάννης, Γεν. Γραμματέας Χωροταξίας & Αστικού Περιβάλλοντος. Ο Γενικός Γραμματέας ξεναγήθηκε στους χώρους και τις υποδομές του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ από το ερευνητικό και επιστημονικό προσωπικό του Ινστιτούτου και, μεταξύ άλλων, επισκέφθηκε και το smart mobility living lab του ΙΜΕΤ. Εκ μέρους του IMET, τον κ Μπακογιάννη υποδέχτηκε ο διευθυντής του, Δρ. Ευάγγελος Μπεκιάρης και η αναπληρώτρια διευθύντρια κα Γεωργία Αϋφαντοπούλου. Ο κ. Γενικός Γραμματέας κ. Ευθύμιος Μπακογιάννης, αναφέρθηκε στις τρεις πρωτοβουλίες του Υπουργείου σχετικά με την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, την εκπόνηση μελετών Τοπικών Σχεδίων και το νέο πλαίσιο για την πιλοτική εφαρμογή των ποδηλατοδρόμων και πεζοδρόμων μέχρι το τέλος του 2020. Επισήμανε την σημαντικότητα των ΣΒΑΚ (Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας) και την ανάγκη εφαρμογής των παραπάνω στις πόλεις μας, σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό για την κινητικότητα όπως προκύπτει από τα ΣΒΑΚ. Προσέθεσε δε, ότι αναμένεται να γίνει δεσμευτική από την ΕΕ η εκπόνηση ΣΒΑΚ για τις πόλεις στο πλαίσιο και της μελλοντική τους χρηματοδότησης για ενεργειακά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις. Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ, κ. Ευάγγελος Μπεκιάρης αναφέρθηκε στη συνεισφορά του Ινστιτούτου τόσο σε θέματα ηλεκτροκίνησης όσο και Ευφυών συστημάτων μεταφορών και βιώσιμης κινητικότητας. Επισήμανε την έμφαση που προσδίδει προσωπικά στην ένταξη ελληνικών πόλεων σε χρηματοδοτούμενα έργα ευφυών και κλιματικά βιώσιμων πόλεων στο πλαίσιο τω προγραμμάτων έρευνας και ζήτησε, ως  εθνικός εκπρόσωπος στην αντίστοιχη επιτροπή του Προγράμματος «Horizon Europe» της ΕΕ την υποστήριξη του Υπουργείου για να καθοριστούν και στηριχθούν οι πόλεις-πρωταθλητές για συμμετοχή σε αντίστοιχα έργα και χρηματοδοτήσεις. Η αναπληρώτρια Διευθύντρια του Ινστιτούτου, κ.  Αυφαντοπούλου παρουσίασε το ΣΒΑΚ Θεσσαλονίκης, στο οποίο το ΙΜΕΤ  συμμετείχε ενεργά στην διαμόρφωση προτάσεων και αξιολόγηση των  επιπτώσεων των προτεινόμενων παρεμβάσεων. Αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη συντονισμού και τις πρωτοβουλίες που έχουν πραγματοποιηθεί σε αυτό το επίπεδο σε συνεργασία με τη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης της ΠΚΜ και παρουσίασε στον κ. Γενικό την πρωτοβουλία του ΙΜΕΤ για «καινοτομία οδηγούμενη από την πόλη στην αστική κινητικότητα». Ο κ. Μπακογιάνης ενδιαφέρθηκε για το περιεχόμενο του ΣΒΑΚ στην Θεσσαλονίκη αλλά και για τον αριθμό των δήμων που έχουν εκπονήσει ΣΒΑΚ στη περιοχή και τον τρόπο συντονισμού τους. Ενδιαφέρθηκε ακόμη για την ηλεκτρονική πλατφόρμα παροχής υποστήριξης για ΣΒΑΚ προς τους  Δήμους που ανέπτυξε και λειτουργεί το ΙΜΕΤ. Ο κ Μπακογιάννης εξήρε την ερευνητική υποδομή του ΙΜΕΤ και την πρωτοβουλία του για την ανάπτυξη, σε συνεργασία με τους φορείς της πόλης και την λειτουργία Ζωντανού Εργαστηρίου Παρακολούθησης Έξυπνης Κινητικότητας και Παροχής υπηρεσιών στους μετακινούμενους και τους φορείς.

SKODA OCTAVIA G-TEC

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 16:02

Η νέα SKODA OCTAVIA G-TEC έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με φιλικό προς το περιβάλλον συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).

FocusFM 103.6 Live

Ροη ειδησεων

Εκτροχιασμός τρένου του ΗΣΑΠ στην Κιφισιά

ΕΛΛΑΔΑ
Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 12:50

Κομισιόν: Υφεση 9% του ΑΕΠ για την Ελλάδα το 2020

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 12:37

Καλλιθέα Χαλκιδικής: Έκρηξη σε ATM

ΕΛΛΑΔΑ
Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 10:51

Άγρια δολοφονία στον Μαραθώνα

ΕΛΛΑΔΑ
Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 21:38

Επικοινωνια

ΑΡ.Γ.Ε.ΜΗ. 128207206000

Τηλ. & FAX. 2310 500536

Τηλ. Δημοσ. Τμήματος: 2310500675

Εκπομπές: 2310 500 676, 500677

email: info@focusfm.gr

Δημοσιογράφοι: News@focusfm.gr

Τεχνικό τμήμα: Production@focusfm.gr

Τοποθεσια

O FOCUS FM ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ

undefined