Τοπικα

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ: Σύγκρουση τρένου με αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη – Οι πρώτες πληροφορίες

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019 15:10

Σύγκρουση σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα ανάμεσα σε τρένο και αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη.

Συνεχίζεται η επιστροφή των αδειούχων προς Θεσσαλονίκη

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019 12:14

Συνεχίζεται και σήμερα η επιστροφή των αδειούχων από και προς τη Θεσσαλονίκη, με τις ταχύτητες να πέφτουν σε αρκετά τμήματα του οδικού δικτύου.

Εντοπίστηκαν πέντε κλεμμένα οχήματα από περιοχές της Θεσσαλονίκης

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019 11:48

Στο πλαίσιο ερευνών από την Ασφάλεια Θεσσαλονίκης, αστυνομικοί του Τμήματος Εγκλημάτων Ιδιοκτησίας, με τη συνδρομή αστυνομικών των Τμημάτων Ασφαλείας Θέρμης και Δέλτα, προέβησαν σε αναζητήσεις κλεμμένων οχημάτων.

Ψυχαγωγια

Ο Δον Ζουάν στη Θεσσαλονίκη

Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2019 10:31

Στη Θεσσαλονίκη Σάββατο 24 και Κυριακή 25 Αυγούστου στο Θέατρο Κήπου.

Ο Φιλιππίδης "Κατά Φαντασίαν Ασθενής" στα Μουδανιά

Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2019 20:08

  Το τελευταίο έργο του κορυφαίου Γάλλου δραματουργού σκηνοθετεί ο Πέτρος Φιλιππίδης, ο οποίος υπογράφει τη μετάφραση μαζί με τον Δημήτρη Φιλιππίδη, κρατώντας παράλληλα τον πρωταγωνιστικό ρόλο, με έναν εξαιρετικό θίασο στο πλευρό του, που θα περιοδεύσει μαζί του σε μεγάλα φεστιβάλ ανά την Ελλάδα. Η κωμωδία του Μολιέρου αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα θεατρικά κείμενα και γοητεύει αιώνες το κοινό, καθώς αγγίζει την ανθρώπινη ψυχή προσπαθώντας να ξορκίσει μέσα από το γέλιο φόβους και αμφιβολίες.

Στις 17/7 ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου στη Μονή Λαζαριστών

Σάββατο, 13 Ιουλίου 2019 17:28

Η προγραμματισμένη συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου για την Τετάρτη 10 Ιουλίου, στο Φεστιβάλ Μονής Λαζαριστών, αναβλήθηκε λόγω συνεχιζόμενης και έντονης βροχόπτωσης. Θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Ιουλίου, στις 21.30.

Πολιτικη

Ο Χαρδαλιάς ευχαρίστησε τα πληρώματα των πυροσβεστικών αεροσκαφών

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019 17:26

Τις θερμές του ευχαριστίες και τον θαυμασμό του προς τους πιλότους πυροσβεστικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας

Υπεγράφη η εγκύκλιος που καταργεί τον «βάσιμο λόγο απόλυσης»

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019 16:19

Tην εφαρμοστική εγκύκλιο με την οποία καταργείται η πρόβλεψη ηλεκτρονικής καταγραφής των λόγων ενδεχόμενης απόλυσης υπέγραψε ο υπουργός Εργασίας Γ. Βρούτσης.

Γαλλική Προεδρία για επίσκεψη Μητσοτάκη: Θα βοηθήσουμε στην ανάπτυξη και τις επενδύσεις

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019 14:53

Η γαλλική προεδρία ανακοίνωσε σήμερα ότι ο Εμμανουέλ Μακρόν θα υποδεχθεί το απόγευμα της Πέμπτης στο Μέγαρο των Ηλυσίων τον πρωθυπουργό της Ελλάδας Κυριάκο Μητσοτάκη «για να συζητήσουν το σύνολο των ευρωπαϊκών και διμερών θεμάτων, καθώς και εκείνων που σχετίζονται με την ανατολική Μεσόγειο». «Η Γαλλία βρισκόταν πάντα στο πλευρό της Ελλάδας κατά τη διάρκεια της κρίσης, όπως και στο εξής για να συνοδεύσει την ανάπτυξη και τις επενδύσεις...Είναι σημαντική για την Ευρωπαϊκή Ενωση και την περιοχή η ενίσχυση αυτής της πολιτικής, οικονομικής και στρατηγική σύμπραξης», αναφέρει η γαλλική προεδρία. Η επίσκεψη του κ. Μητσοτάκη «θα είναι η πρώτη διμερής επίσκεψη...μετά την κατά παράδοσιν επίσκεψη (του Έλληνα πρωθυπουργού) στην Κύπρο», τονίζεται στην ανακοίνωση του Μεγάρου των Ηλυσίων. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιδιώκει με τις επαφές που θα έχει τις προσεχείς ημέρες στο εξωτερικό —μετά το Παρίσι, στις 24 Αυγούστου ακολουθεί η επίσκεψη στο Βερολίνο και τις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου η μετάβαση στη Χάγη— να αξιοποιήσει στο έπακρο το θετικό κλίμα που υπάρχει στην Ευρώπη προς τη νέα ελληνική κυβέρνηση. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, ο πρωθυπουργός δεν πρόκειται να πραγματοποιήσει την κρίσιμη αυτή περιοδεία στην Ευρώπη με λίστα αιτημάτων. Αντιθέτως, θα εδραιώσει το αρχηγικό του προφίλ, θα καλλιεργήσει περαιτέρω τις σχέσεις με τους εταίρους και θα αξιοποιήσει στο έπακρο ένα θετικό κλίμα που χαρακτηρίζει τα πρώτα βήματα της διακυβέρνής του. Σκοπεύει, μάλιστα, να προβάλει την «ταχύτητα» με την οποία κινείται στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών, αλλά ταυτόχρονα και να παρουσιάσει ενδελεχώς το οικονομικό και αναπτυξιακό του πρόγραμμα. Εξάλλου, μετά το άνοιγμα της Βουλής η κυβέρνηση θα συνεχίσει να παράγει νομοθετικό έργο. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, όμως, δεν θα περιοριστεί στην επίδειξη αυτών. Ουσιαστικά οι επενδύσεις και η αναπτυξιακή τροχιά στην οποία επιθυμεί να επιστρέψει η χώρα είναι η πρώτη και σημαντικότερη προτεραιότητα της ατζέντας του.  

Βασιλική Θάνου: «Θα δικαιωθώ! Δεν φεύγω από την Επιτροπή Ανταγωνισμού»!

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019 14:32

Ούτε... μισό βήμα πίσω δεν μοιάζει διατεθειμένη να κάνει η Βασιλική Θάνου, σύμφωνα με όσα δήλωσε η ίδια σε σημερινή (σ.σ. Δευτέρα 19.08.2019) τηλεοπτική της εμφάνιση.

Αθλητικα

Μπαράζ ατυχίας στην Εθνική Ελλάδας: Ψάχνει για... γκαρντ ο Σκουρτόπουλος

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019 10:14

Η Εθνική ομάδα μπάσκετ δεν έχει να αντιμετωπίσει μόνο την αντίπαλη ομάδα στο παρκέ, αλλά και την ατυχία, καθώς το μπαράζ σοβαρών τραυματισμών, μετά και τη ρήξη χιαστών που υπέστη ο Γιάννης Αθηναίου στον αγώνα με τη Σερβία, αφήνουν το ρόστερ... κενό στα γκαρντ, με τον ομοσπονδιακό τεχνικό, Θανάση Σκουρτόπουλο, να αναζητεί λύσεις.

Καταγγελία στην UEFA έκανε ο Λ. Αυγενάκης

Πέμπτη, 15 Αυγούστου 2019 12:49

Στην UEFA απευθύνθηκε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, για τα προσβλητικά σχόλια που έγιναν στην τηλεοπτική μετάδοση του αγώνα Άγιαξ-ΠΑΟΚ.

Συνέντευξη Αρσένεν στον Focus 103.6

Πέμπτη, 15 Αυγούστου 2019 00:55

Ο τεχνικός διευθυντής της Άντερλεχτ Φρανκ Άρνεσεν δήλωσε εντυπωσιασμένος σε συνέντευξή του στον Fosus 103.6 fm για την εμφάνιση του ΠΑΟΚ στο Άμστερνταμ. -Κύριε Άρνεσεν ποια είναι η άποψή σας για το παιχνίδι; «Ο ΠΑΟΚ έκανε ένα μεγάλο ματς. Ήταν άτυχος, που δεν νίκησε. Έμεινα έκπληκτος από την εμφάνιση του ΠΑΟΚ. Έπαιξε επιθετικά από το πρώτο λεπτό του αγώνα, πρέσαρε και αγωνίστηκε με θάρρος. Μ' άρεσε πολύ ο ΠΑΟΚ. Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ θα πρέπει να είναι περήφανοι για την ομάδα τους». -Ποιοι πιστεύετε ότι ήταν οι λόγοι του αποκλεισμού; «Ήμουν στη Τούμπα στο πρώτο παιχνίδι. Το σημείο κλειδί ήταν μετά το 2-1. Ο ΠΑΟΚ έπαιξε πολύ αμυντικά στο δεύτερο ημίχρονο με αποτέλεσμα να έρθει το 2-2. Έτσι, ήταν αναγκασμένος να κερδίσει στο Άμστερνταμ. Όταν πας στο Άμστερνταμ με μοναδικό στόχο την νίκη είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για οποιαδήποτε ομάδα. Παρότι δόθηκαν τρία πέναλτι εις βάρος του και έμεινε πίσω στο σκορ με 3-1 ο ΠΑΟΚ δεν τα παράτησε, μείωσε σε 3-2 και έμεινε στο παιχνίδι μέχρι το τέλος. Ο ΠΑΟΚ έχει φτάσει, όπως φάνηκε και στο Άμστερνταμ, σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ο Άγιαξ παρότι έχασε δύο σημαντικούς του παίκτες παραμένει μία μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα. Επαναλαμβάνω, ότι με εντυπωσίασε ο ΠΑΟΚ στο Άμστερνταμ». -Ποια είναι η γνώμη σας για τα τρία πέναλτι; «Κατά την γνώμη μου δεν μπορεί να διαμαρτύρεται ο ΠΑΟΚ. Ήταν όλα πέναλτι. Όταν παίζεις με τον Άγιαξ στο Άμστερνταμ πρέπει να είσαι πολύ προσεχτικός μέσα στην μεγάλη σου περιοχή». -Είναι συνηθισμένο σε ένα παιχνίδι υψηλού επιπέδου όπως το χθεσινό να δίνονται τρία πέναλτι εις βάρος μίας ομάδας; «Όχι, δεν είναι συνηθισμένο. Δεν θυμάμαι ανάλογη περίπτωση. Όμως, όταν κάνεις λάθος έξω την περιοχή είναι φάουλ και μέσα στην περιοχή είναι πέναλτι. Δεν έχει σημασία το ότι δόθηκαν τρία πέναλτι. Αν γίνεται παράβαση μπορούν να δοθούν όχι τρία, αλλά και πέντε πέναλτι». -Ποιο ήταν ο MVP του ΠΑΟΚ; «Θα λέγαμε ότι είναι ο Μπίσεσβαρ που έκανε εκπληκτική εμφάνιση, αλλά η εμφάνιση του ΠΑΟΚ ήταν αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. MVP ήταν η ομάδα. Για να πιέσεις τον Άγιαξ με τον τρόπο που τον πίεσε ο ΠΑΟΚ πρέπει να είναι καταπληκτική όλη η ομάδα. Δεν χρειάζεσαι, 9 ή 10, αλλά 11 παίκτες που θα κάνουν μεγάλη εμφάνιση. Ο ΠΑΟΚ δεν φοβήθηκε να επιτεθεί και ήταν εξαιρετικός αμυντικά». -Η πρόοδος του ΠΑΟΚ ως ομάδα είναι σημαντική; «Πολύ σημαντική. Είδατε ο τρόπος που πίστευε η ομάδα στις δυνατότητές της στο Άμστερνταμ. Αυτό συμβαίνει όταν κατακτάς τίτλους και παίρνεις νταμπλ, όπως ο ΠΑΟΚ. Δεν  είδα πολλές ομάδες να αντιμετωπίζουν έτσι τον Άγιαξ μέσα στην έδρα του, όπως έκανε ο ΠΑΟΚ. Χθες ο ΠΑΟΚ ήταν καλύτερος του Άγιαξ. Θα πρέπει να είναι περήφανοι όλοι στον ΠΑΟΚ για την ομάδα. Ο ΠΑΟΚ πιστεύω πως θα κάνει εξαιρετική σεζόν και φέτος και θεωρώ πως έχει τις δυνατότητες στο Γιουρόπα Λιγκ όχι μόνο να προκριθεί από τους ομίλους στην επόμενη φάση, αλλά να πάει ακόμα πιο μακριά στην διοργάνωση. Συγχαρητήρια σε όλους στον ΠΑΟΚ. Στην ομάδα, στην διοίκηση και στους οπαδούς του για τον τρόπο με τον οποίο συμπαράστασθηκαν στην ομάδα και στο Άμστερνταμ. Εύχομαι ό,τι καλύτερο στον ΠΑΟΚ».  

Συνέντευξη Μπουμπένκο στον FOCUS 103,6

Πέμπτη, 15 Αυγούστου 2019 00:52

Ο Γιόζεφ Μπουμπένκο μίλησε στον Focus 103.6 fm για τις αναμετρήσεις του ΠΑΟΚ με την Σλόβαν Μπρατισλάβας. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα έρθει στη Σλοβακία να παίξει μία μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ που παίζει σπουδαίο και επιθετικό ποδόσφαιρο. Η ποιότητα του ΠΑΟΚ φαίνεται και από το γεγονός ότι πήρε το νταμπλ στην Ελλάδα και τερμάτισε στο πρωτάθλημα πάνω από ομάδες όπως ο Ολυμπιακός, η ΑΕΚ, ο Ατρόμητος και ο Παναθηναϊκός. Η Σλόβαν έχει καλούς ξένους παίκτες, διαθέτει παίκτες με ατομική ποιότητα, ικανούς στο ένας εναντίον ενός. Τα δίνουν όλα επί 90 λεπτά. Διαθέτει σπουδαία μεσοεπιθετική γραμμή  και έχει ικανότητα στο σκοράρισμα και από τις στημένες φάσεις και ιδίως από τα κόρνερ. Θα είναι όμως πολύ δύσκολο για τους παίκτες της Σλόβαν να διαχειριστούν τον αγώνα ρεβάνς στη Τούμπα μπροστά στο θερμό κοινό του ΠΑΟΚ, αφού δεν είναι συνηθισμένοι σε τέτοια ατμόσφαιρα. Φαβορί για την πρόκριση είναι ο ΠΑΟΚ. Δίνω 70% πιθανότητες πρόκρισης στον ΠΑΟΚ και 30% στην Σλόβαν».

Αυτοκινητο

Νέο Opel Corsa: Κάθε λεπτομέρεια μετράει!

Πέμπτη, 15 Αυγούστου 2019 00:43

Το Opel Corsa ήταν ανέκαθεν ηγέτης της καινοτομίας και το νέο μοντέλο (που κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2019 - IAA) δεν αποτελεί εξαίρεση. Το φετινό IAA είναι ανοιχτό σε εμπορικούς επισκέπτες και στο ευρύ κοινό, το διάστημα 12-22 Σεπτεμβρίου, 2019. Η έκτη γενιά του μικρού αυτοκινήτου της Opel, πέραν του ότι υπερέχει σε συστήματα υποστήριξης οδηγού συγκρινόμενο με τη πλειοψηφία των ανταγωνιστών του, διαθέτει και ανώτερη αεροδυναμική. Σύμφωνα με τη μέθοδο που ακολουθεί σε όλα τα νέα μοντέλα της, η Opel βελτιστοποίησε την αεροδυναμική του Corsa στο ‘Research Institute of Automotive Engineering & Vehicle Engines’ στην αεροδυναμική σήραγγα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης. Το αποτέλεσμα είναι ένας συντελεστής οπισθέλκουσας μόλις 0,29 – εξαιρετική τιμή για αυτοκίνητο του μεγέθους του – και συγκριτικά με τον προκάτοχό του μία περαιτέρω μειωμένη μετωπική επιφάνεια μόλις 2,13m2, κάτι που καθιστά το νέο Corsa ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Επίσης, η νέα γενιά του bestseller της Opel ήδη πληροί το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d. «Η αεροδυναμική είναι ένας μόνο τομέας στον οποίο η Opel αυξάνει την απόδοση των αυτοκινήτων της» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Μηχανολογίας, Christian Müller. «Οι προηγμένοι κινητήρες βενζίνης και diesel και οι εξελιγμένες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης είναι τα υπόλοιπα εργαλεία που επιστρατεύουμε για να μειώσουμε αισθητά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Όλες αυτές οι τεχνολογίες υιοθετούνται από το νέο μας Corsa, το οποίο θα διατίθεται για πρώτη φορά ως ηλεκτρικό Corsa-e.» Λόγω των προκλήσεων που προκύπτουν από τα μειωμένα πρότυπα εκπομπών CO2, η άριστη αεροδυναμική αποκτά μεγάλη σημασία στη βιομηχανία αυτοκινήτου αλλά και για τους πελάτες. Χαμηλή αντίσταση σημαίνει ότι απαιτείται λιγότερη ενέργεια για την κίνηση του αυτοκινήτου, το οποίο με τη σειρά του μεταφράζεται σε μειωμένη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Για παράδειγμα, 10% μείωση στην αντίσταση έχει ως αποτέλεσμα μείωση της κατανάλωσης περίπου 2% στο New European Driving Cycle (NEDC), ή μέχρι 5% κατά την οδήγηση με 130 km/h. Οι μηχανικοί της Opel πέτυχαν τον κορυφαίο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 Cd δίνοντας προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια που συντελεί στη βελτίωση αυτής της παραμέτρου. Για παράδειγμα, το κάτω τμήμα του αμαξώματος, από το διαμέρισμα του κινητήρα μέχρι τον πίσω άξονα, φέρει επίπεδη επένδυση για βελτίωση της ροής του αέρα. Το νέο Corsa εφοδιάζεται επίσης με αεροτομή στο πίσω τμήμα της οροφής, που βελτιώνει τη ροή αέρα και μειώνει το στροβιλισμό που προκαλεί η αντίσταση. Η αεροτομή μειώνει την αεροδυναμική άνωση και στον πίσω άξονα, γεγονός το οποίο βελτιώνει περαιτέρω την ευστάθεια του νέου Corsa στην ευθεία, κυρίως στις υψηλότερες ταχύτητες της Γερμανικής autobahn. Επαναστατικό στα μικρά αυτοκίνητα: ενεργό κλείστρο βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση Το νέο Corsa επωφελείται επίσης από ένα κλείστρο αέρα που μειώνει την αντίσταση και βελτιώνει την κατανάλωση, κλείνοντας αυτόματα το εμπρός άνοιγμα όταν δεν χρειάζεται αέρας ψύξης. Μέχρι τώρα, αυτή η καινοτομία προσφερόταν αποκλειστικά στα πολύ ακριβότερα μοντέλα ανώτερων κατηγοριών. Όταν είναι κλειστό, το σύστημα αυξάνει τις αεροδυναμικές επιδόσεις επανακατευθύνοντας τη ροή αέρα γύρω από το εμπρός τμήμα του οχήματος και στα άκρα, αντί μέσω του λιγότερο αεροδυναμικού διαμερίσματος του κινητήρα. Το κλείστρο ανοίγει ή κλείνει ανάλογα με τη θερμοκρασία του ψυκτικού του κινητήρα και την ταχύτητα. Για παράδειγμα, το κλείστρο ανοίγει όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανηφορική διαδρομή ή σε συνθήκες πόλης σε υψηλές θερμοκρασίες. Το κλείστρο κλείνει όταν απαιτείται λιγότερη ψύξη του κινητήρα, για παράδειγμα σε ταχύτητες αστικών διαδρομών. Η έκτη γενιά του μικρού μοντέλου της Opel δεν είναι το πρώτο, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο Corsa που κάνει το ντεμπούτο του στο IAA. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1995, η Opel εξέπληξε τη βιομηχανία με μία μηχανολογική μελέτη βασισμένη στο Corsa για ένα λεγόμενο “αυτοκίνητο τριών λίτρων”, που σημαίνει ότι σχεδιάστηκε για μέση κατανάλωση μικρότερη των 3,5lt/100 km. Το Corsa ECO 3 διέθετε, μεταξύ άλλων, μία αεροτομή οροφής προερχόμενη από το GSi, σπόιλερ μπροστά από τους εμπρός τροχούς και ανάγλυφα μαρσπιέ μπροστά από τους πίσω τροχούς. Το αποτέλεσμα όλων αυτών των αεροδυναμικών μέτρων ήταν ένας ιδιαίτερα χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας για μικρό τρίθυρο hatchback μοντέλο - μόλις 0,29 Cd. Είκοσι τέσσερα χρόνια αργότερα, ένα αυτοκίνητο παραγωγής πέτυχε το ίδιο εξαιρετικό αποτέλεσμα: το νέο Opel Corsa. Πηγή: www.newx.gr  

Volkswagen T-Roc Cabriolet

Πέμπτη, 15 Αυγούστου 2019 00:32

Με την παγκόσμια πρεμιέρα του T-Roc Cabriolet η Volkswagen ανοίγει νέους ορίζοντες στα SUV. Ως το πρώτο cabriolet μοντέλο στην κατηγορία, το νέο T-Roc Cabriolet συνδυάζει την εμφάνιση και τη δυναμική των SUV με τη μοναδική οδηγική εμπειρία ενός μοντέλου χωρίς οροφή. Τα υπερυψωμένα καθίσματα - πίσω περισσότερο - και οι πολλές επιλογές εξατομίκευσης συνδυαστικά με τον «ανοικτό» χαρακτήρα, προσφέρουν μοναδική αίσθηση ελευθερίας. Ακολουθώντας την παράδοση τόσο του Beetle όσο και του Golf Cabriolet, το T-Roc Cabriolet εξοπλίζεται με μια κλασική, υψηλής ποιότητας μαλακή οροφή, η οποία αναδιπλώνεται σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα. Αυτό είναι εφικτό ακόμη και εν κινήσει και σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, χάρη σε ένα ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό ενώ η οροφή ασφαλίζει και απασφαλίζει χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα. Στο εσωτερικό του δίθυρου μοντέλου οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους υψηλά επίπεδα ευελιξίας και γενναιόδωρους χώρους. Το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών των 284 λίτρων που αποτελεί πρότυπο για την κατηγορία των compact SUV. Το βασισμένο στο πλαίσιο MQB προσθιοκίνητο μοντέλο θα διατίθεται με υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες. Ο τρικύλινδρος 1.0 TSΙ με απόδοση 115 ίππων (ροπή 200 Nm) θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1.5 TSΙ των 150 ίππων (ροπή 250 Nm) θα διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων. Οι επιβάτες στο T-Roc Cabriolet είναι από κάθε άποψη προστατευμένοι χάρη στην πτυσσόμενη προστασία ανατροπής, η οποία βρίσκεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Στην περίπτωση υπέρβασης συγκεκριμένης τιμής πλευρικής επιτάχυνσης ή κλίσης του αυτοκινήτου, το σύστημα προστασίας ανατροπής του T-Roc Cabriolet αναπτύσσεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου προς τα πάνω και στο ύψος των πίσω προσκέφαλων. Επιπλέον, το T-Roc Cabriolet έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας με το ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και πολυάριθμες δομικές τροποποιήσεις, όπως στο κάτω μέρος του πλαισίου, στα πλευρικά πάνελ, στα εγκάρσια στοιχεία και στις πόρτες. Το T-Roc Cabriolet θα παρουσιαστεί επίσημα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, που ανοίγει τις πύλες του στο κοινό στις 12 Σεπτεμβρίου 2019. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει την Άνοιξη του 2020 ενώ θα παράγεται στο Osnabrück της Γερμανίας, ένα εργοστάσιο με μεγάλη παράδοση σε αυτόν τον τύπο μοντέλων, καθώς εκεί κατασκευάζονταν οι ανοιχτές εκδόσεις των Beetle και Golf! Πηγή: www.newx.gr    

Η CITROËN C5 AIRCROSS SUV ξεπέρασε τις 50.000 πωλήσεις!

Πέμπτη, 15 Αυγούστου 2019 00:21

Έξι μήνες μετά από το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου, το νέο Citroën C5 Aircross SUV έχει ήδη πάνω από 50.000 πωλήσεις! Επίδοση ρεκόρ για τη μάρκα, καθώς σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα έχει καταφέρει να είναι το τρίτο πιο εμπορικό μοντέλο της γκάμας επιβατικών αυτοκινήτων της Citroën. Το αποτέλεσμα: Τα SUV αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 25% των πωλήσεων της Citroën παγκοσμίως ύστερα από το πέρας του 1ου εξαμήνου του έτους (C3 Aircross SUV + C5 Aircross SUV). Στην Ευρώπη, το νέο Citroën C5 Aircross SUV διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην δυναμική εμπορική πορεία της Citroën, η οποία κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στις Top 12 μάρκες αυτοκινήτων κατά το 1ο εξάμηνο του έτους. Από την έναρξη διάθεσής του τον Ιανουάριο, το νέο Citroën C5 Aircross SUV έχει ήδη ξεπεράσει τις 50.000 πωλήσεις! Αυτός ο όγκος πωλήσεων το καθιστά τρίτο τη τάξη σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (μετά τα C3 και C3 Aircross SUV). Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, τα SUV της Citroën (C3 Aircross SUV + C5 Aircross SUV) αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ¼ των πωλήσεων της μάρκας παγκοσμίως. Αυτή η εμπορική επιτυχία έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην πορεία της Citroën, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στις 12 κορυφαίες Μάρκες αυτοκινήτων στην Ευρώπη (30 χώρες) από την αρχή του έτους.Το νέο Citroën C5 Aircross SUV επιβεβαιώνει την δυναμική του, βασιζόμενο στην μοναδική άνεση που προσφέρει, το προσαρμόσιμο εσωτερικό, την έντονη SUV σχεδίαση, με κορυφαία απόσταση από το έδαφος, καθώς και τα 20 συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Η Citroën βασιζόμενη στις έρευνες που έχουν γίνει σε πελάτες της κατηγορίας C-SUV, δημιούργησε το νέο SUV C5 Aircross δίνοντας τις απαραίτητες λύσεις στις βασικές ανάγκες των κατόχων αυτής της ιδιαίτερα αναπτυσσόμενης κατηγορίας. Το νέο SUV C5 Aircross έχει τη μοναδική συνταγή επιτυχίας, καθώς απαντά στους λόγους που οι κάτοχοι αυτοκινήτων της κατηγορίας θεωρούν ως αδύνατα σημεία όπως η άνεση, η ευρυχωρία και η προσαρμοστικότητα. Όντας πρέσβης του προγράμματος Citroën Advanced Comfort®, το νέο SUV Citroën C5 Aircross είναι το πιο modular και το πιο άνετο μοντέλο της κατηγορίας. Εφοδιασμένο με την ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions® και τα καθίσματα Advanced Comfort, προσφέρει μια νέα και τυπική Citroën εμπειρία ταξιδιού. Η δυνατότητα διαμόρφωσης του εσωτερικού του, χάρη στα τρία ανεξάρτητα συρόμενα, με ρυθμιζόμενη πλάτη και ανακλινόμενα καθίσματα, είναι ασυναγώνιστη ενώ κορυφαίος στην κατηγορία είναι ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα 580 έως 720 λίτρα με την πλάτη των καθισμάτων σε όρθια θέση! Μοντέρνο και high-tech, το νέο SUV Citroën C5 Aircross είναι εξοπλισμένο με 20 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της πορείας υποβοήθησης αυτοκινητόδρομου (Highway Driver Assist), ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου δύο, και του ελέγχου πρόσφυσης με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Grip Control με Hill Assist Descent), για τις εκτός ασφάλτου αναζητήσεις. Διαθέτει επίσης έξι τεχνολογίες συνδεσιμότητας, μεταξύ των οποίων και η ασύρματη φόρτιση κινητού (wireless smartphone charging). Διαθέτοντας ισχυρή προσωπικότητα, το νέο SUV Citroën C5 Aircross ξεχωρίζει με το μοναδικό, ενεργητικό και δυναμικό χαρακτήρα του. Με μήκος 4,50 μ., το νέο μοντέλο είναι μυώδες, ισχυρό, τεχνολογικά εξελιγμένο, με λεπτομέρειες υψηλής ακρίβειας και έτοιμο να ξεχωρίσει στην κατηγορία των SUV! Χάρη στα ρευστά του σχήματα που φέρουν ισχυρές σχεδιαστικές πινελιές (όπως τα Airbump®), οι μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 720 mm, η απόσταση από το έδαφος των 230 mm, οι χαρακτηριστικές μπάρες οροφής και οι ακριβείς καμπύλες, δίνουν την υπόσχεση μιας εξαιρετικής οδηγικής αίσθησης και ενός σπορτίφ χαρακτήρα. Πηγή: www.newx.gr  

Bentley Flying Spur: Απόλυτη πολυτέλεια και σπορ DNA

Τρίτη, 13 Αυγούστου 2019 14:07

Η Bentley Motors έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες για το πιο εξελιγμένο πολυτελές Grand Touring σπορ σεντάν στον κόσμο - την ολοκαίνουργια Flying Spur. Από τη θέση του οδηγού ή και οποιαδήποτε των επιβατών, η ολοκαίνουργια Flying Spur προσφέρει ένα αξεπέραστο συνδυασμό πολυτέλειας και σπορ αίσθησης, σε ένα μοναδικό μείγμα της πανίσχυρης προσωπικότητας του μοντέλου με την υπέρτατη ποιότητα και σχεδίαση εσωτερικών χώρων με την προηγμένη τεχνολογία εστιασμένη στον πελάτη. Σχεδιασμένη, εξελιγμένη και κατασκευασμένη χειροποίητα στο «Home of Bentley», στο Crewe της Αγγλίας, η νέα Flying Spur παρουσιάζει την επιτομή της σύγχρονης τεχνολογίας, ενσωματώνοντας τα βρετανικά γονίδια στα πλέον καινοτόμα στοιχεία. Η πιο πρόσφατη γενιά της διευρύνει ακόμη πιο μακριά τα όρια της τελειότητας για το πιο ολοκληρωμένο υπερπολυτελές σπορ σεντάν που κατασκευάστηκε ποτέ! Με σχεδίαση από το παρόν για τον επόμενο αιώνα, το αναδυόμενο «Flying B» κοσμεί, για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της μάρκας, το εμπρός μέρος της νέας Flying Spur. Πρόκειται για ένα πανέμορφο μοντέρνο σήμα Bentley που υποδηλώνει την αψεγάδιαστη ποιότητα του μοντέλου. Η νέα Flying Spur είναι το πιο εξελιγμένο πολυτελές σεντάν Grand Touring που διατίθεται σήμερα με πλήθος τεχνολογιών αιχμής, ενσωματωμένες στο εντελώς καινούργιο και προηγμένο πλαίσιο αλουμινίου με ηλεκτρονική αρχιτεκτονική 48V. Για πρώτη φορά μια Bentley εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετραδιεύθυνσης (Electronic All-Wheel Steering), σε συνδυασμό με την ενεργητική τετρακίνηση (Active All-Wheel Drive) και τον έλεγχο ανάρτησης Dynamic Ride, εξασφαλίζοντας εκπληκτικά δυναμικά χαρακτηριστικά. Η νέα αερανάρτηση τριών θαλάμων επιτρέπει ένα πολύ μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης της ανάρτησης μεταξύ των επιπέδων άνεσης και σπορ – μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης εξαιρετικού εύρους και δυνατότητων όπως ποτέ στο παρελθόν! Στη νέα Flying Spur υπάρχει στάνταρ μια σειρά από νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως είναι τα Traffic Assist, City Assist και Blind Spot Warning, ενώ η επαναστατική Bentley χρησιμοποιεί μία υπερσύγχρονη, πολυστρωματική δομή αμαξώματος. Στην καρδιά της νέας Flying Spur υπάρχει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του εμβληματικού W12 των 6.0 λίτρων της Bentley, με διπλή υπερτροφοδότηση, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις για ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές. Αυτός ο νέος TSI κινητήρας αποδίδει 635 ίππους και 900 Nm, με την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 3,7 δευτερόλεπτα και με τελική ταχύτητα 333 χλμ./ώρα. Σχεδιασμένο ειδικά για τον μοντέρνο πελάτη που αναζητά την κορυφαία πολυτέλεια, το εσωτερικό μπορεί να εμπλουτισθεί περαιτέρω με πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή που εκτείνεται σε όλο το μήκος της οροφής. Η νέα Flying Spur είναι διαθέσιμη για παραγγελία από αυτό το φθινόπωρο και οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2020. Flying Spur – Με ολοκαίνουριο σχεδιασμό Ο τολμηρός εξωτερικός σχεδιασμός της Flying Spur βασίζεται σε ένα νέο και μοντέρνο όραμα της Bentley. Με μεταξόνιο επιμηκυμένο κατά 130 χιλιοστά, σε σύγκριση με το μοντέλο της 2ης γενιάς, η νέα Flying Spur διαθέτει μια πιο επιβλητική παρουσία στο δρόμο, καθώς και πιο έντονες γραμμές που τονίζουν το ακαταμάχητο ανάγλυφο του αμαξώματος. Η νέα Flying Spur έχει αναγεννηθεί πλήρως και βασίζεται σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα. Οι σμιλεμένες επιφάνειες και οι πανέμορφες γραμμές καθίστανται δυνατές μόνο με την ειδική επεξεργασία του αλουμινίου, μια διαδικασία που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη νέα Bentley Continental GT. Η Bentley αξιοποίησε τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες σε μεθόδους εξέλασης και χύτευσης αλουμινίου παράλληλα με τους χάλυβες υψηλής αντοχής για τη νέα Flying Spur, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη ακαμψία του αμαξώματος. Οι προβολείς LED matrix είναι στάνταρ στην Flying Spur και διαθέτουν μοναδικά εφέ κρυστάλλου, ενώ ένα επιπλέον στοιχείο χρωμίου τους προσδίδει ακτινοβολία ακόμα και όταν είναι απενεργοποιημένοι. Στο πίσω μέρος, τα φώτα που επεκτείνονται και προς τα φτερά χρησιμοποιούν το γνωστό γραφικό «Β» και ανακλούν την διαμαντένια λάμψη των κομψών αεραγωγών στο εσωτερικό.  Υπάρχει επιλογή από νέους τροχούς 21 ιντσών ως στάνταρ, καθώς και η επιλογή δύο μοναδικών τροχών προδιαγραφής Mulliner διάστασης 22 ιντσών. Επίσης υπάρχει μια μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή με διπλό κρύσταλλο, το μπροστινό τμήμα της ανακλίνεται και ολισθαίνει προς τα πίσω, πάνω από το σταθερό πίσω τμήμα. Το αλεξήλιο από αλκαντάρα μετακινείται ηλεκτρικά και χρωματικά προσαρμόζεται στους 15 δυνατούς διαφορετικούς χρωματισμούς της οροφής. Ένας αψεγάδιαστος χειροποίητος διάκοσμος Μία ενιαία κορυφαίας ποιότητας ξύλινη επιφάνεια διατρέχει σε όλο το μήκος της την καμπίνα, από το ταμπλό έως τις πόρτες, δίνοντας έμφαση στο μεγάλο εσωτερικό πλάτος. Η κομψή κεντρική κονσόλα διαθέτει μια εξατομικευμένη οθόνη αφής HD 12,3 ιντσών, ενώ τόσο μπροστά όσο και πίσω υπάρχουν οι καινούργιοι «γλυπτοί» αεραγωγοί, καθώς και η ειδική θέση για ασύρματη φόρτιση και δύο θύρες USB για κινητά τηλέφωνα. Η παγκόσμια καινοτομία «Bentley Rotating Display» είναι επίσης διαθέσιμη στη νέα Flying Spur. Με το που πατάει ο οδηγός το μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα, το κάλυμμα στη μέση του ταμπλό περιστρέφεται για να αποκαλύψει μια οθόνη αφής 12,3 ιντσών με τρεις πλήρως προσαρμόσιμες ψηφιακές ενότητες. Η δεύτερη πλευρά της οθόνης αποκαλύπτει τρία κομψά αναλογικά όργανα για την εξωτερική θερμοκρασία, την πυξίδα και το χρονόμετρο. Μια πλήρως ψηφιακή απεξάρτηση μπορεί να επιλεχθεί για την τρίτη πλευρά, προσφέροντας απλά την απόλαυση της περιμετρικής επένδυσης ξύλου που διατρέχει την καμπίνα. Τα ειδικά τρισδιάσταστα πάνελ από δέρμα των θυρών, που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε Bentley, είναι εμπνευσμένα από την πρωτότυπη Bentley EXP 10 Speed 6. Ένα νέο διαμαντένιο κομβίο κοσμεί τους περιστροφικούς διακόπτες και είναι επίσης διαθέσιμο στους αεραγωγούς και το ρολόι. Για να αναπαραχθούν οι διακοσμητικές λεπτομέρειες, έπρεπε να επινοηθεί ένας νέος αλγόριθμος λογισμικού για τις πολύπλοκες καμπύλες των αγωγών. Τα ολοκαίνουργια καθίσματα της Flying Spur διαθέτουν twin-flute σχεδιασμό και αυξημένη λειτουργικότητα, συμπεριλαμβανομένης της θέρμανσης, του εξαερισμού, του μασάζ πολλαπλών λειτουργιών, των ρυθμιζόμενων υποστηριγμάτων και της κορυφαίας κλίσης. Με το προαιρετικό Mulliner Driving Specification, το νέο τρισδιάστατο δέρμα συνδυάζεται με τον παραδοσιακό τρόπο κεντήματος και ραφής. Τα πίσω καθίσματα προσφέρουν ένα πολυτελές, ευχάριστο και άνετο περιβάλλον στο ταξίδι, με ένα πτυσσόμενο κεντρικό υποβραχιόνιο και χειροκίνητο κεντρικό προσκέφαλο που απομακρύνεται αυτόματα όταν δεν χρησιμοποιείται για βέλτιστη ορατότητα προς τα πίσω. Απελευθερώνοντας ισχύ και ευελιξία Η νέα Bentley Flying Spur κινείται από έναν W12 TSI με δύο turbo που θέτει νέα σημεία αναφοράς σε ότι αφορά την απόδοση, την ευελιξία και το δυναμισμό. Ο κινητήρας εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στο χέρι στο Crewe.Ο πιο προηγμένος 12κύλινδρος κινητήρας στον κόσμο έχει μια μοναδική διαμόρφωση «W», που σημαίνει ότι ο κινητήρας είναι σημαντικά μικρότερος από έναν αντίστοιχο V12, γεγονός που επιφέρει σειρά πλεονεκτημάτων σε ότι αφορά τόσο την κατανομή βάρους όσο και τη μεγιστοποίηση του χώρου του εσωτερικού. Το νέο σύνολο της Flying Spur χρησιμοποιεί την πιο πρόσφατη τεχνολογία διαχείρισης και ελέγχου κινητήρα, παρέχοντας αισθητά βελτιωμένη απόδοση σε σύγκριση με το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς. Αποδίδει 635 ίππους και ροπή 900 Nm, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 333 χλμ./ ώρα. Ο εμπρός άξονας είναι τοποθετημένος πιο μπροστά, γεγονός που βελτιώνει την κατανομή βάρους που με τη σειρά της επιδρά θετικά στην ακρίβεια των δυναμικών χαρακτηριστικών, τον έλεγχο από τον οδηγό και την ισορροπία σε συνδυασμό με τη ενεργή τετρακίνηση, την τετραδιεύθυνση και το Bentley Dynamic Ride. Η νέα Flying Spur χρησιμοποιεί το ίδιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της ZF με τις 8 σχέσεις που υπάρχει και στην Continental GT και το οποίο εξασφαλίζει ομαλή και απρόσκοπτη επιτάχυνση, πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου. Οι πιο γρήγορες αλλαγές επιτυγχάνονται με την προεπιλογή της επόμενης σχέσης, ελαχιστοποιώντας τη διακοπή της μετάδοσης της ροπής στους τροχούς και βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις. Η τελική ταχύτητα επιτυγχάνεται με έκτη, ενώ οι δύο σχέσεις overdrive (έβδομη και όγδοη) εξασφαλίζουν την οικονομία καυσίμου στα μεγάλα ταξίδια. Η ηλεκτρονική τετραδιεύθυνση είναι ένα νέο τεχνολογικό χαρακτηριστικό, που βελτιώνει τόσο τη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες όσο και την ευελιξία στην πόλη. Στις μανούβρες με μικρές ταχύτητες το σύστημα κατευθύνει τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους εμπρός, με αποτέλεσμα τη δημιουργία της αίσθησης του μικρότερου μεταξόνιου, τη μείωση του κύκλου στροφής, την αύξηση της ευελιξίας και τη διευκόλυνση της διαδικασίας στάθμευσης.  Στις μεγάλες ταχύτητες, το σύστημα στρίβει τους πίσω τροχούς προς την ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός, αυξάνοντας έτσι τη σταθερότητα και κάνοντας τις προσπεράσεις και τις αλλαγές των λωρίδων πιο σίγουρες και ασφαλείς. Η ηλεκτρονική τετραδιεύθυνση δεν συνεπάγεται συμβιβασμούς μεταξύ της εμπιστοσύνης που εμπνέει το αυτοκίνητο στις μεγάλες ταχύτητες και της άνεσης και ευκολίας χειρισμών στις μικρές ταχύτητες.  Η καινούργια, τρίτης γενιάς Flying Spur χρησιμοποιεί ελατήρια αέρος τριών θαλάμων, οι οποίοι περιέχουν 60% περισσότερο αέρα σε σχέση με αυτούς της προηγούμενης γενιάς. Αυτό επιτρέπει μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ των σπορ επιπέδων με τις σχετικά σφιχτές ρυθμίσεις και των κλασικών ρυθμίσεων λιμουζίνας, ανάλογα βέβαια και με το πιο πρόγραμμα έχει επιλέξει ο οδηγός. Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με CDC (Continuous Damping Control), που επιτρέπει τη συνεχή ρύθμιση των αμορτισέρ. Τέσσερις αισθητήρες ύψους μετρούν συνεχώς την απόσταση μεταξύ του άξονα και του αμαξώματος. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει μια διαφορά σε σχέση με το κανονικό ύψος, ο όγκος αέρα στα ελατήρια διορθώνεται προκειμένου να αποκατασταθεί το κανονικό ύψος. Το σύστημα Bentley Dynamic Ride έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τόσο την ακρίβεια των χειρισμών όσο και την άνεση από την ανάρτηση. Ένα σύστημα 48 V ενεργοποιεί την ηλεκτρική μονάδα που ελέγχει την σκληρότητα της αντιστρεπτικής και την αλλάζει ταχύτατα προκειμένου να εξασφαλίζει μικρότερες κλίσεις και μεγαλύτερη αμεσότητα στις στροφές, διατηρώντας ταυτόχρονα τη Flying Spur παράλληλη ως προς το έδαφος. Η Flying Spur διαθέτει, μαζί με την Continental GT, τους μεγαλύτερους χαλύβδινους δίσκους φρένων στον κόσμο, με διάμετρο 420 χιλιοστών. Τόσο οι εμπρός όσο και οι πίσω δαγκάνες έχουν το λογότυπο της Bentley, με το στάνταρ χρώμα τους να είναι το μαύρο και προαιρετικά το κόκκινο. Η νέα Flying Spur ακούγεται και τόσο καλά όσο όμορφη είναι, χάρη σε μια ενεργή βαλβίδα ελέγχου εξαγωγής με διαφορετικές θέσεις. Ο τρόπος ροής των καυσαερίων στο οπίσθιο μισό του συστήματος εξαγωγής έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχει ένα πιο διακριτικό ήχο στο εσωτερικό, ειδικά στις περιπτώσεις εκείνες που ο ευτυχής κάτοχος κάθεται πίσω δεξιά. Ευφυής Τεχνολογία- η ολοκαίνουργια Flying Spur Η νέα Flying Spur διαθέτει κορυφαίο χαρτοφυλάκιο έξυπνου και διαισθητικού εξοπλισμού, προσαρμοσμένο στις ανάγκες οδηγού και επιβατών.Η κύρια οθόνη των 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό διαθέτει πρόσθετα συμβατικά μπουτόν που συμπληρώνουν τις εύχρηστες λειτουργίες αφής. Η οθόνη HD διαθέτει επίσης έναν αισθητήρα εγγύτητας που την προετοιμάζει για την εισαγωγή εντολών προκειμένου να εξασφαλίζεται η ταχύτερη απόκριση. Η οθόνη μπορεί να ρυθμιστεί με διάφορους τρόπους: ως μια ενιαία οθόνη ή χωρισμένη σε αναλογία 2:1 ή εμφανίζοντας ταυτόχρονα στην αρχική οθόνη τρεις διαφορετικές λειτουργίες. Η νέα Flying Spur διαθέτει μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, όπως Traffic Assist, City Assist και Blind Spot Warning. Το Night Vision και το Head Up Display βοηθούν τον οδηγό να εστιάζει στο δρόμο μπροστά του, ενώ η Top View Camera προσφέρει μια εικόνα του αυτοκινήτου και του άμεσου περιβάλλοντός του, μαζί με προειδοποιήσεις της κίνησης πίσω του και τις δυνατότητες αυτόματης στάθμευσης. Οι προβολείς LED matrix επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέγει συνεχώς τη μεγάλη σκάλα, δημιουργώντας μια «μαύρη τρύπα» γύρω από τα άλλα αυτοκίνητα προκειμένου να μην ενοχλούνται οι οδηγοί τους. Στη Flying Spur υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών ηχοσυστημάτων. Το βασικό σύστημα διαθέτει 10 ηχεία και 650 Watt. Το σύστημα Bang & Olufsen 1.500W και 16 φωτιζόμενων ηχείων απευθύνεται σε πελάτες που δίνουν σημασία στο lifestyle και διαθέτει το σύστημα BeoSonic – ένα νέο τρόπος ρύθμισης του ήχου με ένα απλό, διαισθητικό τρόπο ενός πατήματος ενός κουμπιού. Τέλος υπάρχει ένα μοναδικό ηχο-σύστημα Naim για Bentley 2.200 W, 19 ηχείων με ενεργοποιημένους μετασχηματιστές μπάσων, ενσωματωμένους στα εμπρός καθίσματα, με οκτώ λειτουργίες ήχου. ΠΗΓΗ: www.newx.gr

FocusFM 103.6 Live

Ζωντανα τωρα

Γιάννης Ρέπιτς
Ραδ. παραγωγός: Γιάννης Ρέπιτς
Πρόγραμμα: Focus Vintage Nights
Ώρες: 21:00 - 23:00

Ροη ειδησεων

Έκτακτο δελτίο θυελλωδών ανέμων από την ΕΜΥ

ΕΛΛΑΔΑ
Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019 17:52

 300X250gr

Επικοινωνια

ΑΡ.Γ.Ε.ΜΗ. 128207206000

Τηλ. & FAX. 2310 500536

Τηλ. Δημοσ. Τμήματος: 2310500675

Εκπομπές: 2310 500 676, 500677

email: info@focusfm.gr

Δημοσιογράφοι: News@focusfm.gr

Τεχνικό τμήμα: Production@focusfm.gr

Τοποθεσια

O FOCUS FM ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ

undefined