Τοπικα

Δύο συγκεντρώσεις σήμερα στη Θεσσαλονίκη

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 08:19

Συγκέντρωση αλληλεγγύης στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης για τους συλληφθέντες μετά τα επεισόδια το βράδυ της Τέταρτης θα πραγματοποιήσουν σήμερα, στις δέκα το πρωί, άτομα του ευρύτερου αντιεξουσιαστικού χώρου.

Διανομή προϊόντων στο δήμο Κορδελιού-Ευόσμου

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 16:39

Την Τρίτη 22 και την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020 θα πραγματοποιηθεί η διάθεση (αναδιανομή υπολοίπων αποθήκης) βρεφικών ειδών και βασικών ειδών οικιακής χρήσης σε ωφελούμενους του προγράμματος ΤΕΒΑ/FEAD.

Εργασίες συντήρησης σε δρόμους στη Σίνδο

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 15:12

Εργασίες συντήρησης θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 18/09/2020, από τις 07.00 π.μ. ως τις 19.00 μ.μ. στον κυκλικό κόμβο των οδών Χρυσοστόμου Σμύρνης με Παύλου Μελά, στα πλαίσια του έργου «Συντηρήσεις φθορών ασφαλτοστρωμένων οδών - πεζοδρομίων - κρασπεδώσεων και κατασκευή νέων».

Ψυχαγωγια

Ξεκινούν σήμερα οι εγγραφές στα Κέντρα Πολιτισμού του δήμου Θέρμης

Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2020 15:20

Ξεκινούν σήμερα Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου οι εγγραφές στα Κέντρα Πολιτισμού του δήμου Θέρμης για την περίοδο 2020 - 2021.

Δήμος Θεσσαλονίκης - Άθληση και Ψυχαγωγία στη Φύση στη Τρίτη ηλικία

Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2020 17:26

Ο COVID-19 ανέτρεψε την κανονικότητα και την ρουτίνα όλων και ιδιαίτερα των ηλικιωμένων ατόμων.

Θέρμης Δρώμενα: Συνεχίζονται οι ποιοτικές εκδηλώσεις και προβολές, με ελεύθερη είσοδο

Τρίτη, 01 Σεπτεμβρίου 2020 15:12

Συνεχίζονται οι θερινές κινηματογραφικές προβολές και οι εκδηλώσεις με ελεύθερη είσοδο στο πλαίσιο του φεστιβάλ "Θέρμης Δρώμενα".

Πολιτικη

Ελληνική Λύση- Μεθοδεύουν διωγμό της Ορθοδοξίας με πρόσχημα τον κορωνοϊό

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 12:31

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΜΕΘΟΔΕΥΟΥΝ ΔΙΩΓΜΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕ ΠΡΟΧΗΜΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

Κ. Βελόπουλος στη Βουλή: Κάνατε νέες Πρέσπες στο Αιγαίο - Ολόκληρη η ομιλία του (ΒΙΝΤΕΟ)

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 16:12

ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ : Μόνη συζήτηση και ψήφιση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού «Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου των αρχαιρεσιών των αθλητικών φορέων, διακρινόμενοι συνοδοί αθλητών ΑμεΑ, σύσταση Εθνικής Πλατφόρμας Αθλητικής Ακεραιότητας, Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (Ε.Ο.Ε.), Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή (Ε.Π.Ε.) και άλλες διατάξεις».

Ευρωπαίος αξιωματούχος: Πρωταρχικός στόχος των Βρυξελλών ήταν πάντα ο διάλογος και όχι η επιβολή κυρώσεων

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 14:10

Μειώνονται οι προσδοκίες σχετικά με την την επιβολή κυρώσεων κατά της Τουρκίας στην επικείμενη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ, καθώς η συζήτηση για την Τουρκία θα γίνει στο πλαίσιο του δείπνου το βράδυ της 24ης Σεπτεμβρίου.

Ανακοίνωση της Ελληνικής λύσης για την συνέντευξη Τσαβούσογλου στο CNN Turk

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 11:52

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ: Ανακοίνωση για την συνέντευξη Τσαβούσογλου στο CNN Turk

Αθλητικα

Τα Facts & Figures για το ΠΑΟΚ-Ατρόμητος

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 14:14

Τα στατιστικά στοιχεία των αναμετρήσεων του με αντίπαλο τον Ατρόμητο παρουσίασε ο ΠΑΟΚ, λίγες ώρες πριν τον σημερινό αγώνα των δύο ομάδων στην Τούμπα για τη δεύτερη αγωνιστική του ελληνικού πρωταθλήματος.

Φαβορί ο Μάντζιος για "αντί - Ένινγκ"!

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 13:30

Αλυσιδωτές είναι οι εξελίξεις στον Άρη έπειτα από τον οδυνηρό αποκλεισμό από την Κόλος Κοβαλίβκα με τον Άκη Μάντζιο να είναι φαβορί για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία!

Εξετάζεται η περίπτωση του Αβονίγι

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 13:27

O ΠΑΟΚ έπειτα από την μεγάλη του πρόκριση επί της Μπενφίκα και της μεταγραφής του Τσούμπα Άκπομ στην αγγλική Μίντελσμπρο αναζητά ένα σέντερ φόρ.

Ξεκάθαρος ο Όλαφ Ρέμπε : "Δεν πωλείται ο Γιαννούλης"!

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 13:01

Ξεκάθαρος για τις προθέσεις του ΠΑΟΚ για το ποδοσφαιρικό μέλλον του Δημήτρη Γιαννούλη, ειδικά με τα παιχνίδια με την Κράσνονταρ μπροστά, είναι Όλαφ Ρέμπε.

Αυτοκινητο

Οδηγήστε τoνέο Ford Kuga και αποκτήστε το ακόμη πιο εύκολα με όφελος Test Drive

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 20:15

Το νέο Ford Kuga, το SUV με τις κορυφαίες τεχνολογίες και τις μοναδικές του δυνατότητες, ήρθε να ανατρέψει ό,τι ξέρατε μέχρι σήμερα για τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας και σας προσκαλεί να το οδηγήσετε για να επωφεληθείτε τα μοναδικά προνόμια που προσφέρει. Χάρη στο νέο προωθητικό πρόγραμμα Test Drive Bonus που παρουσιάζει σήμερα η Ford Motor Ελλάς, δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε τον Επίσημο Έμπορο Ford της προτίμησής σας, να οδηγήσετε το νέο Kuga και να ανακαλύψετε τα premium χαρακτηριστικά, τους κορυφαίους χώρους και τις τεχνολογίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας που προσφέρει, αλλά και να κερδίσετε επιπλέον όφελος που φτάνει έως και τα 955€. Συνεχίζοντας να αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο που συνοδεύει την αγορά κάθε Kuga, η 8ετής εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect έρχεται να αποδείξει έμπρακτα την κορυφαία αξιοπιστία του νέου SUV της Ford και συγχρόνως την εμπιστοσύνη της ελληνικής αντιπροσωπείας στο νέο της μοντέλο, προσδίδοντας έτσι ένα ακόμα ισχυρό πλεονέκτημα σε όσους επιθυμούν να απολαύσουν χωρίς έννοιες και για πολλά χρόνια ένα απόλυτα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο. Το προνόμια δεν σταματούν εδώ, καθώς τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα Ford Finance έρχονται να διασφαλίσουν την αγορά του νέου Kuga με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους, όπως το σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 1%, η ελάχιστη προκαταβολή 40% και η διάρκεια αποπληρωμής από 12 έως 60 μήνες. ΠΗΓΗ: www.infonews24.gr  

Τώρα μπορείτε να ‘παρκάρετε’ το νέο Opel Mokka στην αυλή σας!

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 19:27

Το νέο Opel Mokka ενσαρκώνει τις αξίες της μάρκας Opel σήμερα και στο μέλλον. ‘Καθαρό’ αισθητικά, τολμηρό και συναρπαστικό, το Mokka ξεχειλίζει από ενέργεια και για όσους αδημονούν για την άφιξή του, η Opel έχει δημιουργήσει ένα φίλτρο επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για τα Facebook και Instagram Stories. Το φίλτρο ενθέτει το νέο Mokka σε τρισδιάστατη μορφή σε πραγματικές φωτογραφίες και βίντεο που έχουν οι χρήστες στα smartphone τους – για παράδειγμα, στην αυλή, στην πόλη ή στο αγαπημένο τους café. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται τις δημιουργίες τους στο Facebook και το Instagram με τα hashtags #OpelMokka, #MokkaAR και να αναφέρουν το @Opel. Το βρίσκουν εύκολα, κάνοντας αναζήτηση του “Mokka” στις σχετικές λειτουργίες φίλτρων. Γράψτε το δικό σας Mokka story Το μόνο που χρειάζεστε για να μεγαλουργήσετε με το νέο Mokka και το φίλτρο AR είναι ένα smartphone και μία σύνδεση internet. Μπορείτε να ποζάρετε δίπλα στο Mokka για μία φωτογραφία – ή όπως δείχνει το παράδειγμα της Opel στο YouTube – ακόμα και να το ενθέσετε σε ένα high tech βίντεο. Τα καλύτερα αποτελέσματα επιτυγχάνονται σε περιοχές με άφθονο φως, σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο. Δεν υπάρχουν περιορισμοί ως προς το πού θα τοποθετήσετε το αυτοκίνητο. Μπορείτε να το ‘παρκάρετε’ ακριβώς μπροστά σας, να αλλάξετε το μέγεθος και τη γωνία του, ακόμα και να το τοποθετήσετε στο τραπεζάκι του καφέ, ή οπουδήποτε αλλού, χρησιμοποιώντας zoom in και zoom out και περιστρέφοντας το μοντέλο με tap στη φωτογραφία. Το Mokka ασπάζεται την επαυξημένη πραγματικότητα (AR): Πολυκαναλική καμπάνια μέσων κοινωνικής δικτύωσης Για να εξοικειωθούν οι φίλοι και οι ενδιαφερόμενοι χρήστες με το φίλτρο Mokka AR, η Opel προφέρει οδηγίες, μοιράζεται υλικό που έχουν δημιουργήσει οι χρήστες και προβάλλει εμπνευσμένες λήψεις του Mokka από επαγγελματίες φωτογράφους στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Eργαζόμενοι και διανομείς της Opel δραστηριοποιούνται επίσης, ενισχύοντας το προσεχές λανσάρισμα και τις σχετικές διαφημιστικές καμπάνιες. Τεχνικά, η εμπειρία Mokka AR της Opel υποστηρίζεται από το Spark AR Studio του Facebook που ειδικεύεται στα εφέ επαυξημένης πραγματικότητας. Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν να επιτευχθεί ένα οπτικά συναρπαστικό αποτέλεσμα στις συνθήκες της δεδομένης πλατφόρμας σε σχέση με το μέγεθος του αρχείου και τον αριθμό των pixels, ώστε αφενός το προϊόν να αποτυπώνεται σωστά, αφετέρου η εικόνα να είναι πειστική. Η εξατομικευμένη προσέγγιση, από τεχνικής απόψεως, ήταν σημαντική ώστε το φίλτρο να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο ομαλά σε ποικίλους τύπους smartphones iOs και Android. Το νέο Opel Mokka είναι το πρώτο μοντέλο που υιοθετεί το νέο πρόσωπο της μάρκας, το Opel Vizor. Το ίδιο ισχύει και για το ανασχεδιασμένο έμβλημα με σήμα τον κεραυνό Opel Blitz και το κεντρικά τοποθετημένο λογότυπο στο πίσω τμήμα. Το νέο Mokka είναι επίσης το πρώτο Opel με Pure Panel και ένα πλήρως ψηφιακό, φιλικό προς τον χρήστη cockpit. Επιπλέον, είναι το πρώτο Opel που διατίθεται από την έναρξη των πωλήσεων με ηλεκτροκίνηση και με πολύ αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. ΠΗΓΗ: www.infonews24.gr    

Renault SCENIC: Έτοιμο να καλύψει κάθε οικογενειακή ανάγκη

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 22:35

Το Renault SCENIC 1ης γενιάς αποτέλεσε το πρώτο συμπαγές πολυμορφικό (MPV) στην ιστορία της αυτοκίνησης, καθιερώνοντας μια ολόκληρη κατηγορία, με βασικά χαρακτηριστικά του την άνεση, την πρακτικότητα, τις χρηστικές τεχνολογίες, αλλά και την ασφάλεια. Ως απόλυτος εκφραστής των αξιών της Renault “Easy Life” και “Passion for Life”, αποτελεί ένα εξαιρετικά επιτυχημένο και δημοφιλές μοντέλο, που φέτος κλείνει 25 χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Η 4η, πλέον, γενιά του μοντέλου, σήμερα προσφέρει ακόμα περισσότερα. Κάθε γενιά του Renault SCENIC αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την καινοτομία και τη φιλικότητά της προς το χρήστη. 1996-2003: Πρόσκληση για ταξίδι Η 1η γενιά του SCENIC, κάτω από την ομπρέλα της οικογένειας Mégane, αποκαλύφθηκε το 1991, με τη μορφή πρωτοτύπου, στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Μετά το λανσάρισμα του πρωτοποριακού Espace, το 1984, και του Twingo, το 1993, η Renault επιβεβαίωσε την κυριαρχία της στα πολυμορφικά οχήματα ενός όγκου με τη διάθεση του Mégane Scenic το 1996, εγκαινιάζοντας με αυτό τον τρόπο μια νέα κατηγορία. Αυτή των compact MPVs που έμελλε να κυριαρχήσει στην αυτοκίνηση και να αποτελέσει τον προπομπό των σύγχρονων crossovers. 2003-2009: Ο πρωτοπόρος επιβεβαιώνει την υπεροχή του Μετά την επιτυχία της 1ης γενιάς, η νέα ιδέα που έφερε η Renault αναπαράχθηκε ευρέως από άλλους κατασκευαστές. Παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό, το SCENIC II διατήρησε την ηγετική θέση της μάρκας στην κατηγορία, που δημιούργησε το 1996. 2009-2016 : Εστίαση στην άνεση Η 3η γενιά των SCENIC και το μακρύτερου, 7θέσιου Grand SCENIC έκανε το ντεμπούτο της τον Μάρτιο του 2009. Σε έναν κόσμο που άλλαζε, τα δύο μοντέλα προσαρμόστηκαν στις προσδοκίες του κοινού, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη άνεση και οδηγική ευχαρίστηση. Από το πρωτότυπο R-Space στο νέο SCENIC Το 2011, η Renault παρουσίασε το R-Space στην έκθεση της Γενεύης. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο έβαζε τα μικρομεσαία  MPV σε μια νέα εποχή, συνδυάζοντας τις απαιτήσεις μιας οικογένειας με το δυναμικό σχεδιασμό. Το σύνολο εξέφραζε το γεγονός ότι μια μοντέρνα οικογένεια έχει πολλές διαφορετικές ανάγκες, τόσο σε επίπεδο αισθητικής, όσο και σε πρακτικό. Οι γραμμές του R-Space ήταν δυναμικές και ρευστές, με το εσωτερικό να χαρακτηρίζεται από την ευρυχωρία και τη «ζεστασιά» και τις θέσεις να δημιουργούν έναν χώρο όπου μπορούν να παίζουν τα παιδιά. Το R-Space αποτέλεσε την έμπνευση για την 4η γενιά του SCENIC. Το Renault SCENIC 4ης γενιάς είναι ελκυστικό, πρακτικό, με λύσεις υψηλής τεχνολογίας και, παράλληλα, ικανό να ικανοποιήσει τις ανάγκες μιας οικογένειας:   Ελκυστικό, χάρη στην αεροδυναμική και δυναμική του σιλουέτα, τις διχρωμίες στο αμάξωμα και τη χρήση τροχών διαμέτρου 20’’ σε όλες τις εκδόσεις, που αποτελούν παγκόσμια πρωτιά για την κατηγορία, Πρακτικό, με 63 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό του και 572 λίτρα χώρου αποσκευών, Αποδοτικό, με σύγχρονους, δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και diesel έως 140 ίππων High-tech, χάρη στις τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης, όπως τα Συστήματα Ενεργού Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης με αναγνώριση πεζών, Αναγνώρισης Πινακίδων Οδικής Κυκλοφορίας, Προειδοποίησης Εκτροπής από τη Λωρίδα, που υπάρχουν στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου, στη χώρα μας.   Πρωτοποριακή σχεδίαση Το Renault SCENIC έχει αμάξωμα ενός όγκου που ξεχωρίζει, με μήκος που μόλις ξεπερνάει τα 4,4 μέτρα. Το εμπρόσθιο παρμπρίζ έχει μεγάλη κλίση, προσφέροντας απρόσκοπτη ορατότητα εμπρός και στο πλάι. Υιοθετώντας τη νέα σχεδιαστική υπογραφή της Renault, το SCENIC έχει φώτα ημέρας σχήματος C και πίσω φωτιστικά σώματα με 3D-effect και τεχνολογία Edge Light. Παράλληλα, η διχρωμία στο αμάξωμα χαρίζει δυναμισμό και ξεχωριστή αισθητική. Μια παγκόσμια πρωτιά για την κατηγορία του, είναι η χρήση τροχών διαμέτρου 20’’ (Silverstone) στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Οι πληθωρικοί τροχοί, παράλληλα με τη δημιουργία μιας μοναδικής σιλουέτας, συνεισφέρουν στο δυναμισμό του μοντέλου, δημιουργώντας την εντύπωση ότι το αμάξωμα έχει πιο χαμηλό κέντρο βάρους. Κορυφαία άνεση Το Renault SCENIC ξεχωρίζει για τα κορυφαία οδηγικά του χαρακτηριστικά, με καθοριστική τη συμβολή των τροχών διαμέτρου 20’’ (195/55R20), με αποτέλεσμα να τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας, όσον αφορά στην πρόσφυση, την αποτελεσματική επιβράδυνση, αλλά και την άνεση. Με στόχο να πετύχει την ιδανική ισορροπία μεταξύ άνεσης και επιδόσεων, η Renault εφοδίασε το SCENIC με ελαστικά το προφίλ των οποίων είναι μεγαλύτερο από τα περισσότερα ελαστικά που τοποθετούνται σε τροχούς 17’’ ή 18’’. Η άνεση που προσφέρουν τα ελαστικά, συνδυάζεται ιδανικά με βελτιώσεις σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου, όπως τα φαρδύτερα καθίσματα που προσφέρουν βελτιωμένη πλευρική στήριξη και χρησιμοποιούν στο εσωτερικό τους υλικό διπλής πυκνότητας. Η επιλογή να εφοδιάζονται όλες οι εκδόσεις με τροχούς 20’’ επέτρεψε στους μηχανικούς να τελειοποιήσουν τις ρυθμίσεις του πλαισίου και των αναρτήσεων, ώστε αυτές να προσφέρουν ιδανικά χαρακτηριστικά άνεσης και οδηγικής ευχαρίστησης. Οι τροχοί του SCENIC απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου με τον πιο αποδοτικό τρόπο, προσφέροντας στους επιβάτες άνεση ανωτέρου επιπέδου. Παράλληλα, οι τροχοί 20’’ του SCENIC είναι σχεδιασμένοι να συμβάλουν στη μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου, στηριζόμενα στη χαμηλή αντίσταση κύλισης, όπως προκύπτει από το στενό τους πλάτος και τη χρήση μιγμάτων χαμηλής τριβής, αλλά και βελτιστοποιημένη αεροδυναμική. Κορυφαία πρακτικότητα και ευρυχωρία Το SCENIC διαθέτει το σύστημα αναδίπλωσης των καθισμάτων με μια κίνηση (Renault One-Touch), το οποίο επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη διαμόρφωση ενός εντελώς επίπεδου χώρου για τις αποσκευές. Μάλιστα, είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του που η συγκεκριμένη λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί από δύο διαφορετικά σημεία: το πίσω μέρος του χώρου αποσκευών και το σύστημα infotainment, R-LINK 2. Παράλληλα, το SCENIC είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας που διαθέτει μια μεγάλη συρόμενη κονσόλα χωρητικότητας 13 λίτρων. Για τους εμπρός επιβάτες, η κονσόλα προσφέρει χώρο αποθήκευσης που κλείνει με ένα συρόμενο κάλυμμα και υποβραχιόνιο με 2 θύρες USB και 1 aux. Αντίστοιχες είναι και οι παροχές για τους πίσω επιβάτες με μια επιπλέον πρίζα 12V. Όταν η κεντρική κονσόλα βρίσκεται στην μπροστά θέση, δημιουργεί έναν πρακτικό χώρο αποθήκευσης για τους εμπρός επιβάτες, ενώ όταν βρίσκεται στην πίσω θέση δημιουργεί ένα χώρισμα μεταξύ των μπροστά και πίσω θέσεων, ένα χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο όταν ταξιδεύουν παιδιά στο πίσω κάθισμα. Ο χώρος αποσκευών του SCENIC έχει όγκο 572 λίτρων, που είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία του. Παράλληλα, το μοντέλο βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας και όσον αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους στο εσωτερικό του, που είναι συνολικής χωρητικότητας 63 λίτρων. Κορυφαία ασφάλεια 5 αστέρων Όπως και κάθε σύγχρονο Renault, έτσι και το SCENIC έχει αποσπάσει τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων στα τεστ πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού αξιολόγησης νέων ευρωπαϊκών μοντέλων, Euro NCAP. Το πλαίσιο του SCENIC, μέσω ειδικά ενισχυμένου χάλυβα, δημιουργεί έναν κλωβό προστασίας για τους επιβάτες, ενώ, παράλληλα, οι ζώνες προγραμματισμένης παραμόρφωσης απορροφούν την ενέργεια της σύγκρουσης. Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με δύο αερόσακους – κουρτίνες για τους εμπρός και πίσω επιβάτες, δύο πλευρικούς αερόσακους για τους εμπρόσθιους επιβάτες, καθώς και δύο μετωπικούς αερόσακους για τον οδηγό και τον συνοδηγό, νέας γενιάς, που λειτουργούν λαμβάνοντας υπόψη και τη σωματική διάπλαση των επιβατών. Εκτός από τη δομή του που του εξασφαλίζει κορυφαία ακαμψία, το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. Πιο συγκεκριμένα, το SCENIC εφοδιάζεται, μεταξύ άλλων, με τα Συστήματα:    Ενεργού Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης (Active Emergency Brake)   Η λειτουργία είναι ενεργή από τα 7 έως τα 60 χλμ./ώρα. Αναλύοντας το περιβάλλον γύρω από το όχημα, παρακολουθεί τους πεζούς προβλέποντας την πορεία τους. Προειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση που υπάρχει πιθανότητα σύγκρουσης του οχήματος με πεζό. Ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα πέδησης και ακινητοποιεί εντελώς το όχημα σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι είναι εξαιρετικά πιθανή η σύγκρουση και οι προειδοποιήσεις δεν ενεργοποίησαν κάποια αντίδραση από την πλευρά του οδηγού.   Ενημέρωσης Τήρησης Ορίων Ταχύτητας με Αναγνώριση Πινακίδων Οδικής Σήμανσης Προειδοποίησης Εκτροπής από τη Λωρίδα (Lane Departure Warning)   Η λειτουργία είναι ενεργή από τα 70 χλμ./ώρα, με ακόμα ευκρινέστερη λειτουργία (κραδασμός στο τιμόνι αντί για ηχητικό σήμα).   Υποβοήθησης Διατήρησης Πορείας (Lane Keeping Assist)   Το σύστημα λειτουργεί σε ταχύτητες μεταξύ 70-160 χλμ./ώρα. Σε περίπτωση που ο οδηγός αφήσει το όχημα να παρεκκλίνει της πορείας, το σύστημα αναλαμβάνει αυτόματα τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης, για να επαναφέρει το όχημα στη σωστή πορεία. Ισχυροί και οικονομικοί κινητήρες Το Renault SCENIC εφοδιάζεται με δύο σύγχρονους, ισχυρούς και οικονομικούς κινητήρες, βενζίνης και diesel. Στην έκδοση βενζίνης, o 4κύλινδρος turbo 1.3 TCe αποδίδει 140 ίππους και 240 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Με μέση κατανάλωση από 5,5 λτ./ 100 χλμ., τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα και το 0-100 να χρειάζεται μόλις 9,6 δλ. (έκδοση EDC) για να ολοκληρωθεί, ο κινητήρας αυτός είναι ιδανικός για να αναδείξει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.  Στην έκδοση diesel, ο 1.7 Blue dCi αποδίδει 120 ίππους και το κορυφαίο νούμερο της τάξης των 300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 6 σχέσεων. Με μέση κατανάλωση μόλις 4,3 λτ./ 100 χλμ. ο κινητήρας αυτός μπορεί να ξεδιπλώσει ιδανικά τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του Renault SCENIC. Το Renault SCENIC διατίθεται στην ελληνική αγορά στην πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση INTENS, με τιμή από 28.190€. ΠΗΓΗ: www.infonews24.gr  

Audi A3 Sportback g-tron

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2020 20:57

Η Audi προσθέτει ένα νέο μέλος στην οικογένεια A3: το A3 Sportback 30 g-tron. Η λειτουργία της συγκεκριμένης έκδοσης με καύσιμο το συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), καθιστά το compact μοντέλο ακόμα πιο οικονομικό και φιλικό προς το κλίμα, με πολύ χαμηλές εκπομπές CO2. Όπως όλες οι εκδόσεις του νέου A3, και το A3 Sportback 30 g-tron διαθέτει σπορ σχεδιασμό, ψηφιακό conceptλειτουργίας και πολύ πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Το πρώτο Audi A3 Sportback g-tron που κυκλοφόρησε το 2014, χαρακτηριζόταν από ιδιαίτερα προηγμένη τεχνολογία. Ο διάδοχός του συνεχίζει την παράδοση. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,5 TFSI έχει ισχύ 131 PS (96 kW) και παράγει ροπή 200 Nm στην περιοχή 1.400-4.000 σ.α.λ.. Η υιοθέτηση της διαδικασίας καύσης Miller, με υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου, κάνει βέλτιστη χρήση της ενέργειας των καυσαερίων για αρμονική ανάπτυξη ροπής από πολύ χαμηλές στροφές. Παράλληλα, η συντομευμένη φάση συμπίεσης σε συνδυασμό με τη μακρά φάση διαστολής, ευνοεί τη λειτουργία υπό μερικό φορτίο, με εμφανή οφέλη στην κατανάλωση. Η λειτουργία με καύσιμο το CNG, που έχει καλύτερη συμπεριφορά στη διαδικασία καύσης σε σχέση με τη βενζίνη, επιτρέπει υψηλότερη σχέση συμπίεσης, 12,5:1, συγκριτικά με την αντίστοιχη του κινητήρα 1,5 TFSI 150 PS (110 kW), κάτι που βελτιώνει τον ενεργειακό βαθμό απόδοσης. Η κυλινδροκεφαλή, το σύστημα ψεκασμού, ο υπερσυμπιεστής και ο καταλυτικός μετατροπέας έχουν τροποποιηθεί για βέλτιστη λειτουργία με κινητήρα CNG. Πριν φτάσει το αέριο στις βαλβίδες ψεκασμού, ένας ηλεκτρονικός ρυθμιστής μειώνει την πίεση από 200 bar, η οποία μπορεί να επικρατεί στις δεξαμενές, μεταξύ 5 και 9 bar. Το μοντέλο CNG επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου κατά NEDCείναι μόλις 3,5 - 3,6 κιλά CNG ανά 100 χιλιόμετρα, που αντιστοιχεί σε ισοδύναμο εκπομπής CO2 της τάξης 96 - 99 γρμ./χλμ.. Με πλήρεις δεξαμενές αερίου, το αυτοκίνητο έχει αυτονομία κατά NEDC έως και 495 χιλιόμετρα (κατά WLTP έως 445 χιλιόμετρα). Σε αυτήν έρχεται να προστεθεί η πρόσθετη αυτονομία που προσφέρει το εφεδρικό ρεζερβουάρ βενζίνης με καθαρό ωφέλιμο όγκο 9 λίτρων, τοποθετημένο μπροστά από τον πίσω άξονα. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων Stronic, 7 σχέσεων. Ο κινητήρας εκκινεί πάντα σε λειτουργία CNG, ψεκάζοντας μικρές μόνο ποσότητες βενζίνης σε σπάνιες συνθήκες λειτουργίας. Για παράδειγμα, όταν η πίεση στις δεξαμενές αερίου πέσει κάτω από ένα ορισμένο όριο, το οποίο ποικίλλει ανάλογα με την τρέχουσα κατάσταση οδήγησης, ο κινητήρας μεταβαίνει σε λειτουργία βενζίνης. Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται αυτή τη διαδικασία αλλαγής. Η στάθμη καυσίμου στις δεξαμενές και η κατανάλωση στον αντίστοιχο τρόπο λειτουργίας εμφανίζονται στο ψηφιακό ταμπλό οργάνων. Οι δύο λαιμοί πλήρωσης βενζίνης και φυσικού αερίου βρίσκονται κάτω από ένα κοινό κάλυμμα καυσίμου. Τρεις δεξαμενές CNG τοποθετημένες κάθετα προς την κατεύθυνση κίνησης βρίσκονται στο πίσω μέρος του Audi A3 Sportback 30 g-tron. Μία από αυτές είναι ένας στενός χαλύβδινος κύλινδρος, χωρητικότητας περίπου 4 κιλών αερίου, τοποθετημένος μπροστά από τη δεξαμενή βενζίνης. Δύο μεγάλες δεξαμενές, καθεμία από τις οποίες μπορεί να χωρέσει περίπου 7 κιλά CNG, βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Είναι κατασκευασμένες από συνθετικές ίνες και ζυγίζουν μόλις 26 κιλά η καθεμία. Η εσωτερική αεροστεγής στρώση είναι από πολυαμίδιο ενώ το εξαιρετικά υψηλής αντοχής εξωτερικό κέλυφος περιλαμβάνει δύο στρώσεις: μία εσωτερική από πολυμερές ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) και μία εξωτερική από πολυμερές ενισχυμένο με υαλονήματα (GFRP). Η εξωτερική στρώση διαθέτει μία πρόσθετη λειτουργία ασφαλείας, χρωματίζεται αυτόματα σε γαλακτώδες λευκό, σε περίπτωση βλάβης. Ένα κάλυμμα ομοίως κατασκευασμένο από GFRP, προστατεύει τις δεξαμενές από εξωτερικά χτυπήματα από πέτρες κλπ.. Ιδιαίτερη προσοχή λαμβάνεται κατά την κατασκευή των δεξαμενών. Πριν τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο, ελέγχονται σε πίεση στα 300 bar, πολύ πάνω από την τυπική πίεση λειτουργίας των 200 bar. Επίσης, κατασκευαστικά πληρούνται και οι πλέον αυστηρές απαιτήσεις των δοκιμών πρόσκρουσης (crashtests). Το A3 Sportback 30 g-tron προσφέρει χαμηλό κόστος κίνησης και θετικό ισοζύγιο εκπομπής ρύπων. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας του φυσικού αερίου σε υδρογόνο, ένα αυτοκίνητο που κινείται με CNG εκπέμπει περίπου 20% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από ένα συγκρίσιμο μοντέλο βενζίνης. Όπως όλα τα μοντέλα της σειράς, το νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron συνδυάζει απολαυστική οδήγηση με καθημερινή χρηστικότητα. Είναι εξοπλισμένο με πολλές τεχνολογίες από μεγαλύτερες κατηγορίες μοντέλων. Οι τεχνολογίες αυτές κάνουν εμφανή την παρουσία τους στο ψηφιακό concept λειτουργίας, στα συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, στους προβολείς, στο εσωτερικό και στον σπορ δυναμικό χειρισμό. Ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 280 έως 1.100 λίτρα, με το δάπεδο φόρτωσης να είναι επίπεδο με το άκρο φόρτωσης. Στο βασικό εξοπλισμό του το Sportback 30 g-tron περιλαμβάνονται προβολείς LED, ψηφιακό ταμπλό οργάνων, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού Audi presense front, lane departure warning, swerve assistand turn assist. Μερικές από τις προαιρετικές επιλογές εξοπλισμού είναι προβολείς matrix LED με ψηφιακά φώτα ημέρας, αυτόματος κλιματισμός τριών ζωνών, head-up οθόνη, σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή και adaptive cruise assist, το οποίο υποστηρίζει τον οδηγό με διαμήκη και πλευρική καθοδήγηση. Τρεις εξωτερικές και τρεις εσωτερικές γραμμές εξοπλισμού, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν ελεύθερα, παρέχουν υψηλό επίπεδο  εξατομίκευσης. Το νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές του επόμενου έτους. Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής των διαφόρων εκδόσεων εξοπλισμού, θα ανακοινωθούν λίγο πριν το λανσάρισμα. ΠΗΓΗ: www.infonews24.gr    

FocusFM 103.6 Live

Ροη ειδησεων

Τα Facts & Figures για το ΠΑΟΚ-Ατρόμητος

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 14:14

Φαβορί ο Μάντζιος για "αντί - Ένινγκ"!

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 13:30

Εξετάζεται η περίπτωση του Αβονίγι

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 13:27

Θεσ/νίκη: Κατάληψη σε σχολείο της Σταυρούπολης

ΕΛΛΑΔΑ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 13:07

Ξεκάθαρος ο Όλαφ Ρέμπε : "Δεν πωλείται ο Γιαννούλης"!

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 13:01

Ιανός: Νέο έκτακτο δελτίο από την ΕΜΥ

ΕΛΛΑΔΑ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 12:35

Συντάξεις Οκτωβρίου- Οι ημερομηνίες πληρωμής

ΕΛΛΑΔΑ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 12:28

Σάμος : Συνελήφθη 42χρονος Σύρος για τη φωτιά στο ΚΥΤ

ΕΛΛΑΔΑ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 12:22

Βροχή τα πρόστιμα για μη χρήση μάσκας- 40 στη θεσσαλονίκη

ΕΛΛΑΔΑ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 12:08

Δύο συγκεντρώσεις σήμερα στη Θεσσαλονίκη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 08:19

Ιανός: Στο «μάτι» του κυκλώνα Ζάκυνθος, Κεφαλονιά, Ιθάκη.

ΕΛΛΑΔΑ
Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 07:41

Επικοινωνια

ΑΡ.Γ.Ε.ΜΗ. 128207206000

Τηλ. & FAX. 2310 500536

Τηλ. Δημοσ. Τμήματος: 2310500675

Εκπομπές: 2310 500 676, 500677

email: info@focusfm.gr

Δημοσιογράφοι: News@focusfm.gr

Τεχνικό τμήμα: Production@focusfm.gr

Τοποθεσια

O FOCUS FM ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ

undefined