Είπε επίσης ότι:
«Σήμερα οι εργαζόμενοι, ιδιαίτερα στην εστίαση και στον τουρισμό, αντιμετωπίζουν κατάματα τον ‘οδοστρωτήρα’ που είχε υποσχεθεί ο κ. Μητσοτάκης. Υπάρχει εργασιακή ανασφάλεια εξαιτίας των πολιτικών του κ. Μητσοτάκη και όλων των υπουργών Εργασίας. Στη χώρα μας έχουμε πλέον επταήμερη εργασία, 13ωρο, εξαντλητικά ωράρια και ασυδοσία σε πάρα πολλές περιπτώσεις εκ μέρους της εργοδοσίας που εκμεταλλεύεται τις ‘πλάτες’ που κυριολεκτικά κάνει ο Μητσοτάκης στην παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων».
Ο Σωκράτης Φάμελλος αναφέρθηκε στον μεγάλο αριθμό θυμάτων εργατικών δυστυχημάτων το 2025 και το 2026, τονίζοντας πως «όταν ο εργαζόμενος δουλεύει από τα ξημερώματα μέχρι αργά το βράδυ, αυτό έχει επίπτωση και στην ασφάλεια της εργασίας, ιδίως όταν με επιλογή της κυβέρνησης έχουν αποδυναμωθεί όλες οι ρυθμίσεις, αλλά και οι θεσμοί που πρέπει να προστατεύουν την εργασία και τα εργασιακά δικαιώματα».


