Ο Νόα Σούντμπεργκ βρίσκεται στην έξοδο από τον Άρη, καθώς οι «κιτρινόμαυροι» έχουν δρομολογήσει την παραχώρησή του στην τουρκική Γκεζτέπε, λίγες μόλις ημέρες μετά την οριστική απόκτησή του από τη Λουντογκόρετς.
Ο 29χρονος κεντρικός αμυντικός αγωνίστηκε την περασμένη σεζόν ως δανεικός στον Άρη, όμως οι συνεχόμενοι τραυματισμοί δεν του επέτρεψαν να καθιερωθεί, καταγράφοντας συνολικά 16 συμμετοχές.
Στη συμφωνία με τη Λουντογκόρετς υπήρχε υποχρεωτική οψιόν αγοράς ύψους 500.000 ευρώ, την οποία ενεργοποίησε ο Άρης. Ωστόσο, η κίνηση αυτή έγινε προκειμένου ο σύλλογος να αποκτήσει τα δικαιώματα του ποδοσφαιριστή και να τα μεταβιβάσει άμεσα στη Γκεζτέπε, η οποία έχει εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον για την απόκτησή του, κυρίως λόγω της παρουσίας του Στάνιμιρ Στοΐλοφ στον πάγκο της τουρκικής ομάδας.
Με αυτόν τον τρόπο, οι Θεσσαλονικείς αναμένεται να ανακτήσουν τα χρήματα που κατέβαλαν για την αγορά του ποδοσφαιριστή, αποφεύγοντας παράλληλα και το υψηλό συμβόλαιό του.
Η αποχώρηση του Σούντμπεργκ ανοίγει πλέον τον δρόμο για την ενίσχυση της αμυντικής γραμμής. Στον Άρη έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν στην απόκτηση δύο βασικών στόπερ, εκ των οποίων ο ένας θα είναι αριστεροπόδαρος, με τις επαφές να βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο. Στόχος των «κιτρινόμαυρων» είναι τουλάχιστον ένας από τους δύο νέους κεντρικούς αμυντικούς να έχει ενσωματωθεί στην ομάδα μέχρι την έναρξη της καλοκαιρινής προετοιμασίας.


