Το πρώτο φιλικό για την καλοκαιρινή προετοιμασία του ανακοίνωσε ο Άρης. Οι Κιτρινόμαυροι, κατά την παραμονή τους στην Ιταλία (από 21 μέχρι 31 Ιουλίου) θα αντιμετωπίσουν την Μόντσα.
Το παιχνίδι με την ομάδα της Serie A θα διεξαχθεί στις 30 Ιουλίου, ενώ υπενθυμίζουμε ότι ο Πανσερραϊκός έχει ανακοινώσει φιλικό με τους Κιτρινόμαυρους στις 5 Αυγούστου.
Τα υπόλοιπα φιλικά παιχνίδια, άλλο ένα στην Ιταλία και τα υπόλοιπα στην Ελλάδα θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες, μόλις οριστικοποιηθεί η διεξαγωγή τους.


