Άρης: Ανακοίνωσε φιλικό με Μόντσα

focusfm.gr
26 Ιουνίου 2026, 14:57

Το πρώτο φιλικό για την καλοκαιρινή προετοιμασία του ανακοίνωσε ο Άρης. Οι Κιτρινόμαυροι, κατά την παραμονή τους στην Ιταλία (από 21 μέχρι 31 Ιουλίου) θα αντιμετωπίσουν την Μόντσα.

Το παιχνίδι με την ομάδα της Serie A θα διεξαχθεί στις 30 Ιουλίου, ενώ υπενθυμίζουμε ότι ο Πανσερραϊκός έχει ανακοινώσει φιλικό με τους Κιτρινόμαυρους στις 5 Αυγούστου.

Τα υπόλοιπα φιλικά παιχνίδια, άλλο ένα στην Ιταλία και τα υπόλοιπα στην Ελλάδα θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες, μόλις οριστικοποιηθεί η διεξαγωγή τους.

'; var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();
";var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();