Θεσσαλονίκη: Πρόστιμο σε καφέ – μπαρ – Εξυπηρετούσε πελάτες στον εσωτερικό χώρο

focusfm.gr
2 Ιουλίου 2021, 16:42
Θεσσαλονίκη: Πρόστιμο σε καφέ – μπαρ - Εξυπηρετούσε πελάτες στον εσωτερικό χώρο

Τσουχτερό πρόστιμο 5.000 ευρώ επέβαλαν χθες αστυνομικές αρχές σε ιδιοκτήτη καφέ – μπαρ στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο ελέγχων για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού.

Όπως διαπιστώθηκε εξυπηρετούσε πελάτες στον εσωτερικό χώρο του καταστήματος.

'; var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();
";var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();