Χωρίς νερό έχουν μείνει οι καταναλωτές που βρίσκονται στην οδό Βασιλέως Κωνσταντίνου 17 και σε όλες τις παρακείμενες οδούς, στην περιοχή του Ωραιοκάστρου.
Σύμφωνα με την ΕΥΑΘ, η υδροδότηση θα αποκατασταθεί έως τις 19:00.

Χωρίς νερό έχουν μείνει οι καταναλωτές που βρίσκονται στην οδό Βασιλέως Κωνσταντίνου 17 και σε όλες τις παρακείμενες οδούς, στην περιοχή του Ωραιοκάστρου.