Συναγερμός στην Χαλκιδική μετά τα συσσωρευμένα κρούσματα γαστρεντερίτιδας που παρατηρήθηκαν στην Αρναία Χαλκιδικής τα τελευταία 24ωρα.
Έκκληση για αποφυγή κατανάλωσης νερού βρύσης
Όπως δήλωσε ο δήμαρχος Αριστοτέλη Στέλιος Βαλλιάνος, στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων το Κέντρο Περιβαλλοντικής Αναβάθμισης Μονάδων Αντιρύπανσης Χαλκιδικής (ΚΕΠΑΜΑΧ) έλαβε δείγμα του πόσιμου νερού για το ενδεχόμενο να έχει παρεισφρήσει στο δίκτυο ύδρευσης κάποιο μικρόβιο μετά την πρόσφατη κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή.
Τα αποτελέσματα των αναλύσεων των δειγμάτων θα γίνουν γνωστά στο τέλος της εβδομάδας. Από τους κατοίκους ζητήθηκε να μην καταναλώνουν πόσιμο νερό από την βρυση.


