Συγκεκριμένα, στην είσοδο των γραφείων του ΟΠΕΚΕΠΕ επί της οδού Δομοκού, βρέθηκαν δεσμίδες με εκτυπωμένα χαρτονομίσματα των 500 ευρώ.
Θα μπορούσαν, βέβαια, να τους αφιερώσουν και το λαϊκό άσμα «γιατί τα πεντοχίλιαρα δεν είναι πετσετάκια»…
Πηγή: Documento


