Δεσμίδες με «500ευρα» πέταξαν έξω από τα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ

Δεσμίδες με εκτυπωμένα χαρτονομίσματα πέταξαν άγνωστοι έξω από τα κεντρικά γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ, μετά τον σάλο που έχει προκαλέσει το καραμπινάτο σκάνδαλο με τις παράνομες επιδοτήσεις.

focusfm.gr
18 Ιουλίου 2025, 15:17
Δεσμίδες με «500ευρα» πέταξαν έξω από τα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ

Συγκεκριμένα, στην είσοδο των γραφείων του ΟΠΕΚΕΠΕ επί της οδού Δομοκού, βρέθηκαν δεσμίδες με εκτυπωμένα χαρτονομίσματα των 500 ευρώ.

Θα μπορούσαν, βέβαια, να τους αφιερώσουν και το λαϊκό άσμα «γιατί τα πεντοχίλιαρα δεν είναι πετσετάκια»…

Πηγή: Documento

'; var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();
";var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();