Ο ΠΑΟΚ συνεχίζει την προετοιμασία του στη Νέα Μεσημβρία, με το τεχνικό επιτελείο να ανεβάζει σταδιακά την ένταση των προπονήσεων ενόψει της αναχώρησης για το βασικό στάδιο προετοιμασίας στην Ολλανδία.
Το πρωινό πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε υπό υψηλές θερμοκρασίες και περιλάμβανε προθέρμανση, ασκήσεις rondo, παιχνίδια κατοχής, καθώς και δουλειά στην τακτική και στα τελειώματα των φάσεων, με τους ποδοσφαιριστές να χωρίζονται σε δύο γκρουπ.
Στο ιατρικό δελτίο, οι Φέντορ Θυμιάνης και Μαντί Καμαρά ακολούθησαν μέρος του κανονικού προγράμματος, δείχνοντας σημάδια βελτίωσης. Αντίθετα, ο Γιάννης Μιχαηλίδης συνέχισε με ατομικό πρόγραμμα, ενώ οι Κίριλ Ντεσπόντοφ, Σουαλιό Μεϊτέ και Σαμ Σορετίρε υποβλήθηκαν σε θεραπεία.
Η πρώτη εβδομάδα της προετοιμασίας ολοκληρώνεται το πρωί του Σαββάτου με μία ακόμη προπόνηση. Την Κυριακή οι «ασπρόμαυροι» θα έχουν ρεπό, πριν αναχωρήσουν τη Δευτέρα για το Ζαλτμπόμελ της Ολλανδίας, όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της καλοκαιρινής προετοιμασίας.


