Ο Κεμ Μπιρτς αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τη Φενέρμπαχτσε, καθώς το μεσημέρι της Τρίτης (23/6) λύθηκε τυπικά η συνεργασία των δύο πλευρών, ανοίγοντας τον δρόμο για τη μετακίνησή του στον Άρη.
Ο 34χρονος Καναδός σέντερ, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος Τουρκίας με τη Φενέρ, αποχαιρέτησε τον σύλλογο και πλέον ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της καριέρας του στη Θεσσαλονίκη. Η συμφωνία με τον Άρη θεωρείται δεδομένη και απομένουν μόνο οι επίσημες ανακοινώσεις.
Σε δήλωσή του, ο Μπιρτς ευχαρίστησε τη Φενέρμπαχτσε για τη συνεργασία, σημειώνοντας πως αισθάνεται περήφανος για την παρουσία του στην ομάδα και τις επιτυχίες που κατέκτησαν μαζί. Από την πλευρά της, η τουρκική ομάδα επιβεβαίωσε το διαζύγιο, εκφράζοντας ευχαριστίες για την προσφορά του και τη συμβολή του σε τίτλους, μεταξύ των οποίων η EuroLeague, δύο πρωταθλήματα Τουρκίας, δύο Κύπελλα και ένα Σούπερ Καπ.
Ο Μπιρτς πλέον αναμένεται να ενταχθεί στο νέο του περιβάλλον, με τον Άρη να προσθέτει στο ρόστερ του έναν παίκτη με σημαντική εμπειρία από το υψηλότερο επίπεδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.


