Ο Νέναντ Ντιμιτρίεβιτς αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης, με τον ρωσικό σύλλογο να ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Στην ανακοίνωσή της, η Ζενίτ γνωστοποίησε πως θα λάβει οικονομική αποζημίωση για τη λύση του συμβολαίου, ενώ ευχαρίστησε τον 27χρονο γκαρντ για την προσφορά του.
Η εξέλιξη αυτή ανοίγει οριστικά τον δρόμο για τη μετακίνησή του στον Άρη. Οι «κιτρινόμαυροι» έχουν ήδη έρθει σε συμφωνία με τον διεθνή Σκοπιανό γκαρντ και πλέον απομένει μόνο η επίσημη ανακοίνωση, ώστε να ολοκληρωθεί μία από τις σημαντικότερες μεταγραφικές κινήσεις του φετινού καλοκαιριού.
Ο Ντιμιτρίεβιτς αναμένεται να αποτελέσει τον ηγέτη της περιφερειακής γραμμής του Άρη στη νέα εποχή της ομάδας, με τους Θεσσαλονικείς να προσθέτουν στο ρόστερ τους έναν παίκτη με εμπειρία από το υψηλότερο επίπεδο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.


