Γυναίκα μαχαίρωσε επιβάτη σε λεωφορείο στην Καβάλα

focusfm.gr
19 Ιουλίου 2021, 12:45
Γυναίκα μαχαίρωσε επιβάτη σε λεωφορείο στην Καβάλα

Πανικός επικράτησε το βράδυ της Κυριακής μέσα σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Καβάλας που εκτελούσε το δρομολόγιο Καβάλα-Δράμα.

Όπως μεταδίδει το Kavala Portal, μια γυναίκα μαχαίρωσε έναν άντρα που καθόταν δίπλα της.

Όπως ανέφερε στο Kavala Portal ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, Νίκος Πανταζής, την ώρα που το λεωφορείο κινείτο στην περιοχή του Δοξάτου μια γυναίκα μαχαίρωσε έναν άντρα που καθόταν δίπλα της. Ο άνδρας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες, ενώ η γυναίκα συνελήφθη.

'; var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();
";var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();