Το πρώτο θερινό μεταγραφικό απόκτημα του υποδέχθηκε το απόγευμα του Σαββάτου (27/6) ο ΠΑΟΚ, καθώς ο Αρίτζ Ελουστόντο έφτασε λίγο μετά τις 18:00 στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», όπου τον περίμεναν στελέχη της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ.
Ο 32χρονος Βάσκος στόπερ, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τη Ρεάλ Σοσιεδάδ, έχει ήδη συμφωνήσει σε όλα με τον ΠΑΟΚ και απομένουν μόνο οι ιατρικές εξετάσεις και οι τελικές διαδικασίες, προκειμένου να ολοκληρωθεί και επίσημα η μεταγραφή του.
Η ενίσχυση στο κέντρο της άμυνας αποτελούσε προτεραιότητα για τον «Δικέφαλο του Βορρά», με την ανάγκη να γίνεται ακόμη μεγαλύτερη μετά την αποχώρηση του Τόμας Κεντζιόρα, ο οποίος συνέχισε την καριέρα του στη Ντιναμό Κιέβου. Ο Ελουστόντο έρχεται να προσθέσει εμπειρία, ποιότητα και ηγετική παρουσία στα μετόπισθεν, αποτελώντας την πρώτη μεταγραφική κίνηση του ΠΑΟΚ ενόψει της νέας σεζόν.


