Στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ, προέκυψαν σημαντικές αποφάσεις για το Κύπελλο Ελλάδας της σεζόν 2026-2027.
Αυτό, θα διεξαχθεί με 16 ομάδες αντί 20 που ίσχυε πέρσι, τίθεται σε ισχύ η υποχρεωτική παρουσία δύο νεαρών Ελλήνων ποδοσφαιριστών στην ενδεκάδα, με την προϋπόθεση να είναι γεννημένοι από το 2004 και έπειτα. Το συγκεκριμένο ηλικιακό όριο, θα αναπροσαρμοστεί από τη μεθεπόμενη σεζόν, ανεβαίνοντας κατά δύο έτη.
Σε ό,τι αφορά τη διοργάνωση, οι πιθανές τιμωρίες από κίτρινες κάρτες στα ημιτελικά δε θα μεταφέρονται στον τελικό, ο οποίος επιστρέφει στο ΟΑΚΑ και έχει οριστεί να διεξαχθεί το Σάββατο 22 Μαΐου 2027.


