Πάτρα – Δύσκολες ώρες για την 27χρονη που είχε κάνει το εμβόλιο της Johnson & Johnson

focusfm.gr
21 Αυγούστου 2021, 19:12
Πάτρα – Δύσκολες ώρες για την 27χρονη που είχε κάνει το εμβόλιο της Johnson & Johnson

Έκκληση για αίμα για την 27χρονη Σταυρούλα από την Κέρκυρα που νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο του Ρίου απευθύνει η οικογένεια της.

Η νεαρή κοπέλα διακομίστηκε από την Κέρκυρα στις 30 Ιουνίου μετά από πολύ σοβαρές επιπλοκές που της παρουσιάστηκαν από τον εμβολιασμό της με Johnson & Johnson.

Εμφάνισε εκτεταμένες θρομβώσεις σε αγγεία, οι θρομβώσεις παρουσίασαν άλλες επιπλοκές, με αποτέλεσμα να παρθεί η απόφαση η κοπέλα να χειρουργηθεί για την αντιμετώπισή τους.

Το χειρουργείο ολοκληρώθηκε με την 27χρονη να νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου του Ρίο ωστόσο η υγεία της βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση.

 

'; var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();
";var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();