Το δικαστήριο κατέληξε στην αθώωση όλων, κρίνοντας ότι δεν προέκυψε κίνδυνος διασποράς της ασθένειας και ότι η τοποθέτηση του συστήματος παρακολούθησης έγινε μετά από κλοπή με αποκλειστικό σκοπό την προστασία χώρου και προσώπων.
Το περιστατικό ανάγεται στην 27η Δεκεμβρίου 2020 στις 20:30, σε περίοδο που ίσχυαν περιορισμοί στις συναθροίσεις για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οκτώ άτομα συγκεντρώθηκαν σε οικία στον δεύτερο όροφο πολυκατοικίας στη Ρόδο. Η συνάθροιση αποδόθηκε ως παράβαση κανονιστικών πράξεων της εποχής που προέβλεπαν αναστολή συναθροίσεων ανεξαρτήτως χώρου.
Η υπόθεση περιελάμβανε δύο διακριτές πράξεις. Η πρώτη σχετιζόταν με παραβίαση μέτρων για την πρόληψη ασθενειών, με τον ισχυρισμό ότι η συνάθροιση μπορούσε να προκαλέσει κίνδυνο μετάδοσης σε αόριστο αριθμό ανθρώπων. Η δεύτερη αφορούσε στη συλλογή και αποθήκευση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Ειδικότερα αποδιδόταν στον πρώτο κατά σειρά κατηγορούμενο ότι είχε εγκαταστήσει καταγραφικό σύστημα με δύο κάμερες στην είσοδο και στον διάδρομο της πολυκατοικίας καταγράφοντας κίνηση σε κοινόχρηστους χώρους.
Πηγή:dimokratiki.gr


