Άγιο είχαν οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 4ου Δημοτικού σχολείου Πυλαίας καθώς κατέρρευσε όλη η ψευδοροφή.
Ευτυχώς το περιστατικό συνέβη εν ώρα διαλείμματος και όχι μαθήματος, με αποτέλεσμα να μη σημειωθεί τραυματισμός από την πτώση της ψευδοροφής. Το κτήριο εκκενώθηκε αμέσως ενώ οι γονείς ενημερώθηκαν να παραλάβουν τα παιδιά τους.

Η σχολική μονάδα, με απόφαση του δημάρχου Πυλαίας – Χορτιάτη, Ιγνάτιου Καϊτεζίδη θα μείνει κλειστή μέχρι τη Δευτέρα.


