Στη σύλληψη ενός 19χρονου οδηγού προχώρησαν αστυνομικοί της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, καθώς εντοπίστηκε να κινείται με υπερβολική ταχύτητα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των υπόλοιπων οδηγών.
Το περιστατικό σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα (22/6), όταν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης κατέγραψαν τον 19χρονο να αναπτύσσει ταχύτητα 195 χιλιομέτρων την ώρα, υπερβαίνοντας κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο.


