Στιγμές τρόμου έζησε μια 76χονη γυναίκα στην Θεσσαλονίκη όταν που ενώ περπατούσε σε δρόμο της Ανάληψης δέχθηκε βίαιη επίθεση από «τσαντάκια».
Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 23:30 το βράδυ της Δευτέρας, όταν ένας 49χρονος άνδρας την έσπρωξε, με αποτέλεσμα η ηλικιωμένη να πέσει στο έδαφος. Στη συνέχεια, της άρπαξε την τσάντα, η οποία περιείχε το χρηματικό ποσό των 126 ευρώ και εξαφανίστηκε. Ωστόσο δικυκλιστές αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. τον εντόπισαν λίγο αργότερα και του πέρασαν χειροπέδες.
Η άτυχη γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.


