Θεσσαλονίκη: 29χρονη μαχαίρωσε τον σύντροφό της

Υποβάλλεται σε χειρουργείο το θύμα

focusfm.gr
23 Ιουνίου 2026, 14:41

Στη σύλληψη μία 29χρονης η οποία κατηγορείται ότι μαχαίρωσε και τραυμάτισε τον σύντροφό της, προχώρησαν οι αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το αιματηρό περιστατικό σημειώθηκε στο σπίτι όπου διαμένει το ζευγάρι στην Άνω Πόλη. Ύστερα από καυγά που ξέσπασε ανάμεσά τους για ασήμαντη αφορμή, η γυναίκα ρουμανικής καταγωγής φέρεται να άρπαξε ένα μαχαίρι και να τραυμάτισε τον άντρα τουλάχιστον δύο φορές.

Η δράστιδα αναμένεται να οδηγηθεί αύριο στην εισαγγελέα.

'; var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();
";var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();