Νεκρός 17χρονος μετά από άγρια επίθεση ομάδας παράνομων μεταναστών

Ενας εκ των δραστών βιντεοσκόπησε το αποτρόπαιο έγκλημα

focusfm.gr
24 Ιουνίου 2026, 22:26

Ο 17χρονος Louis, ένας 17χρονος, πέθανε μετά από τρεις ημέρες σε τεχνητό κώμα στη Narbonne της Γαλλίας. Βρέθηκε αναίσθητος με σοβαρά τραύματα στο κεφάλι σε ένα εργοτάξιο μετά από ενέδρα από μια ομάδα πέντε ατόμων που περιγράφηκαν ως άτομα με βορειοαφρικανική εμφάνιση.

Η βίαιη επίθεση βιντεοσκοπήθηκε από έναν από τους δράστες, δείχνοντας επαναλαμβανόμενα κλωτσιές και χτυπήματα στο θύμα. Η οικογένεια του θύματος ενέκρινε την κυκλοφορία του βίντεο.

 

 

Πέντε ύποπτοι (ανήλικοι και ενήλικες) έχουν συλληφθεί και τεθεί υπό κράτηση. Αντιμετωπίζουν κατηγορίες σε σχέση με τη δολοφονία, την οποία οι αρχές διερευνούν ως πιθανή στοχευμένη ενέδρα ή πράξη εκδίκησης.

ΠΗΓΗ: https://voicenews.gr/17chronos-dolofonithike-meta-apo-viaii-epithesi-apo-omada-paratypon-metanaston/

'; var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();
";var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();