Οβίδα του Β΄ παγκοσμίου πολέμου βρέθηκε στη Θέρμη Θεσσαλονίκης

Οβίδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου εντoοπίστηκε το μεσημέρι από υπαλλήλους της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας στην περιοχή της Θέρμης, στη Θεσσαλονίκη.

focusfm.gr
16 Οκτωβρίου 2025, 18:07
Οβίδα του Β΄ παγκοσμίου πολέμου βρέθηκε στη Θέρμη Θεσσαλονίκης

Συγκεκριμένα, η οβίδα εντοπίστηκε στη συμβολή των οδών Χάψα και Μανδηλαρά.

Στο σημείο έσπευσε άμεσα κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών για να προχωρήσει η διαδικασία απομάκρυνσης και εξεουδετέρωσης της οβίδας. 

Η περιοχή έχει αποκλειστεί από δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ για λόγους ασφαλείας.

'; var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();
";var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();