Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 76χρονη μετά από βίαιη επίθεση 49χρονου

focusfm.gr
23 Ιουνίου 2026, 11:08

Στιγμές τρόμου έζησε μια 76χονη γυναίκα στην Θεσσαλονίκη όταν που ενώ περπατούσε σε δρόμο της Ανάληψης δέχθηκε βίαιη επίθεση από «τσαντάκια».

Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 23:30 το βράδυ της Δευτέρας, όταν ένας 49χρονος άνδρας την έσπρωξε, με αποτέλεσμα η ηλικιωμένη να πέσει στο έδαφος. Στη συνέχεια, της άρπαξε την τσάντα, η οποία περιείχε το χρηματικό ποσό των 126 ευρώ και εξαφανίστηκε. Ωστόσο δικυκλιστές αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. τον εντόπισαν λίγο αργότερα και του πέρασαν χειροπέδες.

Η άτυχη γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

 

 

 

'; var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();
";var d = f.contentWindow.document; d.open(); d.write(html); d.close(); })();